Vágási 2.0
Írtam arra az e-mail címre és visszajött, hogy az egy nincs válasz típusú spam e-mail fiók és nem vizsgálják a beérkező leveleket, lépjek kapcsolatba az oldalukon a kapcsolatfelvétel menün keresztül. Ezt vagy nyolc nyelven megismételve.
Most elküldtem ott is, képernyőfotóval. Hátha. Ki lehet választani a cashback-et témában és csatolni is lehet dokumentumot.
...a lejárat után válaszol

Reggel is írtam nekik, nem válaszolnak még erre se. A nyeremény meg nem jöhet, hiszen nincs se ilyen AP kódú, se ilyen NAV kódú blokkom sem, 2 nap múlva lejár a blokk postázási ideje. Hát mindegy, várok. Egyébként sem vettem készpénznek a nyereményt emiatt, de azért jó lenne tudni, hogy mi történt.
weber
az unilever válaszol nyugi ha gond van szinte szonnl ha nnics egyszer csak jön a nyeremény.
Zaklassátok őket a consumercare.im@pg.com e-mail címre írt levéllel.
Ezt olvassák és válaszolnak is.
Telán rájönnek, hogy nagyon el vagyon cseszve ez a móka és javítanak rajta valamit.
Azt már megoldották, hogy a blokk képe ne töredezve/ferdén jelenjen meg a feltöltéskor.
Most már csak azt kellene megoldaniuk, hogy egy adott személyhez kapcsolódóan fogadják el u.a. számlaszámot többször. Nonszensz, hogy azért nem utalnak ki összeget, mert arra a számlaszámra már ment ki utalás.
ott az összeg a pénztárcámban, alatta pirossal: Sajnáljuk, virtuális pénztárcád jelenleg üres. Kérjük, nézz vissza később.
Nálam még olyan opció sincs, hogy számlaszámot adjak meg.
Aktuális egyenleg
x Ft
KAPD VISSZA A PÉNZED
Sajnáljuk, virtuális pénztárcád jelenleg üres. Kérjük, nézz vissza később.
everydayme.hu nem megy csődba a "sok" kifizetéstől.
Eleve gond volt sokáig a blokk feltöltéssel, utána a számlaszámmal.
Most meg ez a törlés üzenet..
Most kaptam értesítést a tranzakció törléséről....
Másodszor.
Nem engedi újra megadni azt az ibant amit most legutóbb megadtam, szerintük használatban van. Erre sem történt még kifizetés (egyik játékon sem!!!!), de még arra sem amit elsőnek adtam meg!!!!
Nincs több számlám.
Buktam 5000 Ft-ot, tényleg szörnyen nehéz hozzájutni a nyereményhez.....

Nagyon pipa vagyok. Tegnap olyan helyen vásároltam az egyik játékhoz, ahol átutazóban voltam csak, mert ilyen bolt nincs a közelünkben. Vásárlás után megkaptam a nyugtát(azt gondoltam), eltettem, itthon nézem, hogy az egy nyugta kísérő és magát az AP kódos blokkot nem kaptam meg. Ez most vajon figyelmetlenség volt a pénztáros részéről, vagy szándékosan lenyúlta a blokkomat? Majdnem 3000 Ft-os pályázat volt és ugye panaszkodni se tudok visszamenni.
A másik bánatom, hogy az Unilevernek az elkavart blokkadatok miatt csütörtökön írtam, a mai napig nem kaptam választ, ott 30.000 Ft nyeremény van függőben.
Az Opera böngészőben sem müködik nekem
Ez konkrétan nem hinném, hogy böngésző probléma lenne. Ezer sebből vérzik a játék sajnos.
pityesz76! Köszönöm,de nem müködik úgy sem
Próbáld meg másik böngészővel.
Játszottam a Legyél te a 10. és kapd vissza a vásárlásod árát játékon .Nyertem de nem tudom igényelni a pénzt mert azt írja a számlaszám beírása után, hogy már használtam. De most játszottam először, akkor nem tudom igényelni a nyereményt? Minden játékhoz új számla kel?Ez így nem fer.😡
Bennszülött
Nem csak neked vannak gondjaid vele. Én is nézegettem, több böngészőből. A megoldás valahol az, hogy (de tényleg!) _nagyon_ sokat kell várni, és akár többször is frissíteni az oldalt. Ekkor kb. második, harmadik próbálkozásra sikerül a feltöltés... (annyira nem értek hozzá, de szerintem valami biztonsági beállítás miatt lehet, hogy ilyen bizonytalan az oldal működése).
Spar Biotechusa feltöltéssel csak nekem vannak gondjaim? Sehonnan nem akar sikerülni a feltöltés.
Weber.
Szerintem is nagyon komolytalan a Libress játék napi nyereménye. hogy ez a mennyiség egy évre elegendő....
weber
Nagyon alja ilyen promoval meghirdetni valamit! Totál megtévesztés!
Korábbi hozzászólások