Danubiuson Telefon nyerhető.
Bővebb info a honlapon.
Telefonos játékok, emelt díjas, rádiós játékok
Összes fórum témaHozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 7 / 93 oldal |
Slágeren mozijegy, Danubiuson cd csomag a nyeremény ezen a hétvégén
Antrit rádióban játék indult, el vannak rejtve a műsorvezetők nevei hírblokkokban, aki megtalálja és elsőként csörög rájuk, pólót és cd-t nyerhet ill. esélyt mobiltelefonra. tel.: 74-444-444, Szekszárd és könyékén fogható.
http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=27839
http://www.creativemagazin.hu/index.php?s=smsmsg
Találd meg a Nap Dalát a Danubius Rádióban! Augusztus 22. és 27. között minden nap reggel 9 és délután 6 óra között elrejtünk egy dalt, amit Neked kell megtalálnod!
Ha sikerül, akkor egy kényeztető wellness-hétvégével ajándékozunk meg – a végső nyertes pedig egy görög tengerparti utazást nyerhet!
Azt, hogy melyik a Nap Dala az adott időszakban, a Reggeli Triósból derül ki! Amikor felcsendül a Nap Dala, azonnal telefonálj! Ha szerencséd van, nyersz!
Hívd a 06/1-452-6161-es telefonszámot!
A napi nyertesek közötti sorsolás az augusztus 29-i Reggeli Triósban lesz: itt dől el, hogy ki nyerte a görög álomutazást!
Ha sikerül, akkor egy kényeztető wellness-hétvégével ajándékozunk meg – a végső nyertes pedig egy görög tengerparti utazást nyerhet!
Azt, hogy melyik a Nap Dala az adott időszakban, a Reggeli Triósból derül ki! Amikor felcsendül a Nap Dala, azonnal telefonálj! Ha szerencséd van, nyersz!
Hívd a 06/1-452-6161-es telefonszámot!
A napi nyertesek közötti sorsolás az augusztus 29-i Reggeli Triósban lesz: itt dől el, hogy ki nyerte a görög álomutazást!
viva tvben cdket leht nyerni délután
Hallgassa hétvégén is a Sláger Rádiót, mert kétszemélyes, egyhetes utazást nyerhet a napfényes Törökországba!
...előfizetéses...:)
Mindegy, ha hétfőn megint kapom, akkor visszaválaszolok valami nagyon szépen és kedvesen, hogy hagyjanak békén.
Mindegy, ha hétfőn megint kapom, akkor visszaválaszolok valami nagyon szépen és kedvesen, hogy hagyjanak békén.
thiefman, maresz, előfizetéses a telefonotok,vagy feltöltős?ha feltöltős, akkor nem tudják kiszámlázni
Ha több cég is készül erre a játékra az lesz a vége ha kérjük ha nem küldeni fogják
Havonta egyszer kétszer nekem is jön, hogy küldjem ezt vagy azt a szót vissza, akkor lehet, hogy ezeket is kiszámlázzák?
És nem rendeltem sehol se!!!
Havonta egyszer kétszer nekem is jön, hogy küldjem ezt vagy azt a szót vissza, akkor lehet, hogy ezeket is kiszámlázzák?
És nem rendeltem sehol se!!!
hmmm........... Én válaszoltam, és azóta kapom az sms-eket. Amiket rendszeresen kitörlök a telefonomból. Ezek szerint nekem ezek is ki lesznek számlázva??? :(
Szerintetek hogy lehet ezt lemondani?
Szerintetek hogy lehet ezt lemondani?
Értem, már azt hittem az is 500 ft-ba kerül, amikor küldenek egy smst, hogy ezt vagy azt a szót küldje vissza az ember és nyerhet
Ilyen smst már többször kaptam
Ilyen smst már többször kaptam
Rendelni kell csak akkor küldhet!
Ezt most nem értem
Akkor azért is fizetnünk kell ha valamelyik küld enkünk ilyen sms-t?
És ezt nem is tudjuk ki védeni?
( "Figyelmeztettük a Netsize-ot, tegye egyértelművé, hogy nem a beküldött, hanem az érkező sms-ekért kell fizetni" )
Akkor azért is fizetnünk kell ha valamelyik küld enkünk ilyen sms-t?
És ezt nem is tudjuk ki védeni?
( "Figyelmeztettük a Netsize-ot, tegye egyértelművé, hogy nem a beküldött, hanem az érkező sms-ekért kell fizetni" )
Köszi Gabi!
Ezt nem tudtam :(
Köszi Gabi!
összetartásban az erö...
Köszi Gabi!
összetartásban az erö...
Csak a hó végén derül ki, mennyie került
3|3
A konzolért menő játékban a hó végi telefonszámlán kívül további csapdák is rejlenek. A honlapon lévő játékszabályzat szerint a nyertesnek kell megfizetnie a nyeremény adóterheit, ami azt jelenti, hogy a készülék árát be kell számítania összevont adóalapjába, majd a negyedév végén, jövedelmétől függően, annak 18-38 százalékát be kell fizetnie az adóhatóságnak.
A nyertes így összességében csaknem a bolti ár feléért juthat hozzá a játékgéphez. A HVG ezt furcsálló kérdésére a Netsize-nál az ügyfélszolgálat munkatársai egynapi tanácstalanság után szóban közölték, hogy az adót nem hárítják át a nyertesre. Aki egyébként belső ember is lehet; a játékszabályzat ugyanis csak egy titokzatos "TMG" nevű cég munkatársait zárja ki a versengésből, a netsize-osokról nem rendelkezik.
A játékgép Európában egyébként csak szeptember 1-jén debütál, jelenleg a többé-kevésbé legális importból származó távol-keleti vagy amerikai verziója kapható (HVG, 2005. július 9.). "Ezen viszont, mivel más a régiókódjuk, az itthoni boltokban kapható játékok és filmek nem fognak működni" - figyelmeztet egy újabb kellemetlen meglepetésre Sándor Csaba, a Sony Hungária PlayStation termékmenedzsere, hozzátéve, a Sonynak semmi köze a netsize-os akcióhoz.
A 2003 tavaszán alapított, francia tulajdonban lévő Netsize egyébként a cégbírósági adatok alapján tavaly nem muzsikált valami fényesen: a Viasat3-on a Nyerő3 című műsorral kirukkoló cég árbevétele - csaknem 17 millió forintos marketingkiadás mellett - mindössze 880 ezer forint volt, az év végére pedig közel 185 millió forintnyi veszteséget halmozott fel. Ez főleg annak tulajdonítható, hogy a cég a két szellemi alkalmazottnak - járulékokkal együtt - 49,37 millió forintot fizetett ki, amin felül több mint 90 millió forintot különített el "menedzsmentdíjakra".
HERMAN BERNADETT
3|3
A konzolért menő játékban a hó végi telefonszámlán kívül további csapdák is rejlenek. A honlapon lévő játékszabályzat szerint a nyertesnek kell megfizetnie a nyeremény adóterheit, ami azt jelenti, hogy a készülék árát be kell számítania összevont adóalapjába, majd a negyedév végén, jövedelmétől függően, annak 18-38 százalékát be kell fizetnie az adóhatóságnak.
A nyertes így összességében csaknem a bolti ár feléért juthat hozzá a játékgéphez. A HVG ezt furcsálló kérdésére a Netsize-nál az ügyfélszolgálat munkatársai egynapi tanácstalanság után szóban közölték, hogy az adót nem hárítják át a nyertesre. Aki egyébként belső ember is lehet; a játékszabályzat ugyanis csak egy titokzatos "TMG" nevű cég munkatársait zárja ki a versengésből, a netsize-osokról nem rendelkezik.
A játékgép Európában egyébként csak szeptember 1-jén debütál, jelenleg a többé-kevésbé legális importból származó távol-keleti vagy amerikai verziója kapható (HVG, 2005. július 9.). "Ezen viszont, mivel más a régiókódjuk, az itthoni boltokban kapható játékok és filmek nem fognak működni" - figyelmeztet egy újabb kellemetlen meglepetésre Sándor Csaba, a Sony Hungária PlayStation termékmenedzsere, hozzátéve, a Sonynak semmi köze a netsize-os akcióhoz.
A 2003 tavaszán alapított, francia tulajdonban lévő Netsize egyébként a cégbírósági adatok alapján tavaly nem muzsikált valami fényesen: a Viasat3-on a Nyerő3 című műsorral kirukkoló cég árbevétele - csaknem 17 millió forintos marketingkiadás mellett - mindössze 880 ezer forint volt, az év végére pedig közel 185 millió forintnyi veszteséget halmozott fel. Ez főleg annak tulajdonítható, hogy a cég a két szellemi alkalmazottnak - járulékokkal együtt - 49,37 millió forintot fizetett ki, amin felül több mint 90 millió forintot különített el "menedzsmentdíjakra".
HERMAN BERNADETT
Elégtelen információ a reklámokban?
2|3
A játék az egyik internetes újság olvasóját is felháborította, aki minden dühét a reklámot közlő Viva zenetévére zúdította. A Viván kívül - többek között - a Viasat3-on és a Cool Tv-n is fut a kampány, és a történetben a legkisebb szerep a hirdetést közlő médiumoknak jutott.
"Az egyik médiaügynökség vásárolt nálunk reklámidőt, és azt állította, hogy az Önszabályozó Reklámtestületnek nem volt kifogása a szpot ellen" - értetlenkedik a csatorna elleni kirohanáson Málnay B. Levente, a Vivát üzemeltető Z+ Műsorszolgáltató Rt. vezérigazgatója. "Láttuk a reklámot, és jó pár észrevételünk volt vele kapcsolatban" - cáfol rá a televíziós reklámhelyeket vásárló Optimum Media Direction Hungary (OMD) Kft. állítására Fazekas Ildikó, a reklámtestület főtitkára.
A testület azt vizsgálta, egyértelműen kiderül-e, mennyibe kerül az sms; világosan megfogalmazzák-e, miért kell fizetni; emellett azt is ajánlotta, hogy gyerekműsorok környékén ne sugározzák a szpotot. Az OMD később szóban közölte, az ajánlásnak megfelelően módosította a hirdetést, ezt azonban a reklámtestület még nem ellenőrizte.
Nincs minden rendben a játék internetes honlapjával sem. "Figyelmeztettük a Netsize-ot, tegye egyértelművé, hogy nem a beküldött, hanem az érkező sms-ekért kell fizetni" - mondta a HVG-nek Vámos-Hegyi Attila, a T-Mobile igazgatóhelyettese, ám a Netsize lapzártánkig csak részben javította ki a szöveget.
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (FVF) pedig a játék honlapját vizsgálva azt kifogásolta, hogy lényeges információk hiányoznak róla, így a szervező neve és címe - az emelt díjas sms-t küldők ugyanis jogilag szerződést kötnek vele. Emiatt a felügyelőség akár több százezer forintnyi bírságot is kiszabhatna, csakhogy nem teheti. "Mivel a honlapot Hollandiában jegyezték be, az ottani társhatóságtól kértünk segítséget" - tudatta a HVG-vel Siklósi Máté, az FVF helyettes szóvivője.
2|3
A játék az egyik internetes újság olvasóját is felháborította, aki minden dühét a reklámot közlő Viva zenetévére zúdította. A Viván kívül - többek között - a Viasat3-on és a Cool Tv-n is fut a kampány, és a történetben a legkisebb szerep a hirdetést közlő médiumoknak jutott.
"Az egyik médiaügynökség vásárolt nálunk reklámidőt, és azt állította, hogy az Önszabályozó Reklámtestületnek nem volt kifogása a szpot ellen" - értetlenkedik a csatorna elleni kirohanáson Málnay B. Levente, a Vivát üzemeltető Z+ Műsorszolgáltató Rt. vezérigazgatója. "Láttuk a reklámot, és jó pár észrevételünk volt vele kapcsolatban" - cáfol rá a televíziós reklámhelyeket vásárló Optimum Media Direction Hungary (OMD) Kft. állítására Fazekas Ildikó, a reklámtestület főtitkára.
A testület azt vizsgálta, egyértelműen kiderül-e, mennyibe kerül az sms; világosan megfogalmazzák-e, miért kell fizetni; emellett azt is ajánlotta, hogy gyerekműsorok környékén ne sugározzák a szpotot. Az OMD később szóban közölte, az ajánlásnak megfelelően módosította a hirdetést, ezt azonban a reklámtestület még nem ellenőrizte.
Nincs minden rendben a játék internetes honlapjával sem. "Figyelmeztettük a Netsize-ot, tegye egyértelművé, hogy nem a beküldött, hanem az érkező sms-ekért kell fizetni" - mondta a HVG-nek Vámos-Hegyi Attila, a T-Mobile igazgatóhelyettese, ám a Netsize lapzártánkig csak részben javította ki a szöveget.
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (FVF) pedig a játék honlapját vizsgálva azt kifogásolta, hogy lényeges információk hiányoznak róla, így a szervező neve és címe - az emelt díjas sms-t küldők ugyanis jogilag szerződést kötnek vele. Emiatt a felügyelőség akár több százezer forintnyi bírságot is kiszabhatna, csakhogy nem teheti. "Mivel a honlapot Hollandiában jegyezték be, az ottani társhatóságtól kértünk segítséget" - tudatta a HVG-vel Siklósi Máté, az FVF helyettes szóvivője.
Aki nyerni akar, könnyen ráfizethet - ez derül ki egy emelt díjas sms-játék alaposabb szemügyre vételekor. Bár az illetékesek maguk is aggályosnak tekintik a reklámértékű vetélkedést, nem sokat tehetnek ellene.
1|3
Játék, de mennyiért?
© sxc.hu
Hetvenezer forintos Sony PSP játékgépet ígér négy, egyenként 14 ezer forintos videojátékkal az egyik televíziós hirdetés azoknak, akik megválaszolják, melyik cég terméke látható a képernyőn: az Apple-é vagy a Sonyé. A tippet a csengőhangokkal, háttérképekkel és más emelt díjas tartalmakkal foglalkozó Netsize Szolgáltató Kft. által működtetett 1786-os számra várják.
Az első csapda az, hogy az sms-enként bruttó 500 forintos díjat, amelynek árából körülbelül 50 százaléknyi a mobilszolgáltatónál marad, a megszokottól eltérően nem a beküldött válaszok - ezek normál díjas sms-ek -, hanem az érkező kérdések után kell leróni. A felkészületlen - és a szolgáltatás tartalma miatt nemegyszer kiskorú - delikvens telefonjára addig özönlenek a kérdések, amíg le nem mondja azokat.
A játék ugyanis "előfizetéses rendszerű": hetente 4 kérdés érkezik a telefonra, s a hónap végén az nyer, aki a legtöbb helyes választ küldte be - áll a játékszabályt ismertető honlapon. A kérdések egyszerűek, például azt kell eldönteni, hogy Budapesten a Tisza vagy a Duna folyik-e keresztül. Ha több egyformán "ügyes" játékos akad, a hónap végén a "mindent eldöntő nyitott kérdést" legjobban megválaszolóé lehet a szerkentyű.
Hasonló "előfizetéses" rendszerben működnek a cég 1786-os, illetve 1787-es számon elérhető csengőhang- és egyéb tartalomküldő szolgáltatásai is. "Ezzel a megoldással, ahogy azt a külföldi példák igazolják, megduplázható az emelt díjas szolgáltatások forgalma" - állítja Horváth Szabolcs, a módszert egyelőre nem alkalmazó egyik konkurens cég, a Digitánia Rt. igazgatója.
Az újsütetű szolgáltatás néhány hete startolt Magyarországon, egyelőre a Pannon GSM Távközlési Rt. és a T-Mobile Magyarország Rt. hálózatán. A HVG információi szerint a Netsize-on és a Digitanián kívül az IKO-New Media Szolgáltató Kft., a Telefor Kft. és a Telemédia Kft. is készül ilyen szolgáltatásra.
1|3
Játék, de mennyiért?
© sxc.hu
Hetvenezer forintos Sony PSP játékgépet ígér négy, egyenként 14 ezer forintos videojátékkal az egyik televíziós hirdetés azoknak, akik megválaszolják, melyik cég terméke látható a képernyőn: az Apple-é vagy a Sonyé. A tippet a csengőhangokkal, háttérképekkel és más emelt díjas tartalmakkal foglalkozó Netsize Szolgáltató Kft. által működtetett 1786-os számra várják.
Az első csapda az, hogy az sms-enként bruttó 500 forintos díjat, amelynek árából körülbelül 50 százaléknyi a mobilszolgáltatónál marad, a megszokottól eltérően nem a beküldött válaszok - ezek normál díjas sms-ek -, hanem az érkező kérdések után kell leróni. A felkészületlen - és a szolgáltatás tartalma miatt nemegyszer kiskorú - delikvens telefonjára addig özönlenek a kérdések, amíg le nem mondja azokat.
A játék ugyanis "előfizetéses rendszerű": hetente 4 kérdés érkezik a telefonra, s a hónap végén az nyer, aki a legtöbb helyes választ küldte be - áll a játékszabályt ismertető honlapon. A kérdések egyszerűek, például azt kell eldönteni, hogy Budapesten a Tisza vagy a Duna folyik-e keresztül. Ha több egyformán "ügyes" játékos akad, a hónap végén a "mindent eldöntő nyitott kérdést" legjobban megválaszolóé lehet a szerkentyű.
Hasonló "előfizetéses" rendszerben működnek a cég 1786-os, illetve 1787-es számon elérhető csengőhang- és egyéb tartalomküldő szolgáltatásai is. "Ezzel a megoldással, ahogy azt a külföldi példák igazolják, megduplázható az emelt díjas szolgáltatások forgalma" - állítja Horváth Szabolcs, a módszert egyelőre nem alkalmazó egyik konkurens cég, a Digitánia Rt. igazgatója.
Az újsütetű szolgáltatás néhány hete startolt Magyarországon, egyelőre a Pannon GSM Távközlési Rt. és a T-Mobile Magyarország Rt. hálózatán. A HVG információi szerint a Netsize-on és a Digitanián kívül az IKO-New Media Szolgáltató Kft., a Telefor Kft. és a Telemédia Kft. is készül ilyen szolgáltatásra.