Válaszol a szakértő
Összes fórum témaHozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 10 / 13 oldal |
de Ti, mint megrögzött akciómániások, fel lennétek háborodva, ha valaki belső ember nyerne, hogy biztos valami svindli van a dologban.... egyébként a Szerencsejáték Rt. dolgozói lottózhatnak :)
Szerintem amíg csak tervezési fázisban van egy promóció, addig a marketing osztályon (és mondjuk a menedzsmenten) kivül elméletileg semmelyi alkalmazott sem tudhatja meg, még akár kis cégen belül sem. Így még mindig nem értem, hogy mondjuk egy bemutatótermi eladó hogyan juthatna előnyhöz. De mindegy, ez csak egy felvetés volt. Szerintem pl. a közeli hozzátartozó kizárása is hülyeség, mert ha valaki aláírt egy titoktartási kötezelettséget - amely ált. minden munkaszerződésben benne van - akkor még a házastársának sem beszélhetne erről. Szóval ez a szabály fölösleges mert megkerülhető. (Csak arra jó, hogy figyel oda, ha esetleg érintve vagy, akkor ne a saját neveden küldd be a dolgokat.)
Lehet hogy a játék kimenetelére nincs hatásuk, de olyan információk birtokában vannak (lehetnek), melyekkel megnőhet az esélyük: előbb tudnak az akcióról - és ez nem csak a marketingeseket érinti. Szerintem ennek igy kell lennie. Egy cég marketingakciójának lehet az a célja, hogy a dolgozóit bevonja, de arra külön akciókat szerveznek, és ilyenek vannak is.
Persze, nincs gáz, meg lehet oldani, akkor is ha te vagy a szervező, hogy "közvetett" hozzádtartozó küldje be a pályázatot. Pusztán érdekességképpen vetettem fel, hogy ez "állampolgárijogilag" szerintem nem fair.
Manci
Nagy gáz azért nincs, mert legfeljebb a jó szomszéd reklamálna...
Nagy gáz azért nincs, mert legfeljebb a jó szomszéd reklamálna...
Már korábban felmerült bennem egy számomra érdekes kérdés:
Mondjuk, hogy valamely cég díjként kisorsol egy mobiltelefont, melyet a pl. a Westeltől vásárol, és kiköti azt, hogy a szervező cég, reklámügynökség és a Westel alkalmazottai és azok közeli hozzátartozói nem vehetnek részt a játékban. (tv-ben le van írva.) Ugye a Westelnek többezer alkalmazottja van, hozzátartozókkat együtt lehet akár több tízezer ember is. Milyen alapon zár ki valaki olyan embereket, akiknek semmi közük a promóció szervezéséhez és semmifajta befolyásuk nem lehet a játék kimenetelére? Szerintem ez már a személyi szab.jogok korlátozását jeleniti. (Mondjuk azt megérteném persze, hogy a marketing osztály és azok hozzátartozóit zárná csak ki.)
Mondjuk, hogy valamely cég díjként kisorsol egy mobiltelefont, melyet a pl. a Westeltől vásárol, és kiköti azt, hogy a szervező cég, reklámügynökség és a Westel alkalmazottai és azok közeli hozzátartozói nem vehetnek részt a játékban. (tv-ben le van írva.) Ugye a Westelnek többezer alkalmazottja van, hozzátartozókkat együtt lehet akár több tízezer ember is. Milyen alapon zár ki valaki olyan embereket, akiknek semmi közük a promóció szervezéséhez és semmifajta befolyásuk nem lehet a játék kimenetelére? Szerintem ez már a személyi szab.jogok korlátozását jeleniti. (Mondjuk azt megérteném persze, hogy a marketing osztály és azok hozzátartozóit zárná csak ki.)
Az oldalra jogi okok miatt nem rakhatjuk ki szerintem a cikket, én is elküldöm annak, aki kéri, de tényleg túl nagy, pontosan 2 és fél mega, ezt a legtöbb postafiók nem bírja el.
a cikket elküldtem a Daninak, én nem tudok az oldalra feltenni, ha kéred, neked elküldöm e.mail-ben (kb. 2 Mb)
Autónyeremény: teljesen igaza van a gyártónak. 1. Csak az induljon el egy nyereményakción, aki azt a nyereményt meg szeretné nyerni, (meg egyébként is, a pályázó tudatában van annak a kockázatnak, hogy megnyeri a főnyereményt és azzal kiadások is lehetnek)
2. Egy nyereményakció nemcsak forgalomnövelő, hanem (jóesetben) a márka arculatára is pozitív hatással van. És ilyenkor nem mindegy hogy milyen nyereményt választ a gyártó. Lehet hogy éppen az autó típusának van üzenetértéke, és ezért is fontos hogy autónyeremény legyen.
Autónyeremény: teljesen igaza van a gyártónak. 1. Csak az induljon el egy nyereményakción, aki azt a nyereményt meg szeretné nyerni, (meg egyébként is, a pályázó tudatában van annak a kockázatnak, hogy megnyeri a főnyereményt és azzal kiadások is lehetnek)
2. Egy nyereményakció nemcsak forgalomnövelő, hanem (jóesetben) a márka arculatára is pozitív hatással van. És ilyenkor nem mindegy hogy milyen nyereményt választ a gyártó. Lehet hogy éppen az autó típusának van üzenetértéke, és ezért is fontos hogy autónyeremény legyen.
Kedves Attila!
Mindannyian kíváncsian várjuk a cikket, remélem, beszkenneled.
Szeretném megkérdezni, hogy az autónyereményeket miért nem lehet készpénzre váltani. Amikor én játszom ezeken a játékokon, általában nem az autóra, hanem az értékére pályázom. Az lenne a korrekt megoldás, ha az ünnepélyes átadás után felkínálnák ezt a lehetőséget a játékosnak. Én sajnos még nem nyertem, de egy ismerősömnek már volt szerencséje kétszer(!) is autót nyerni. Amikor azonban túl akart adni rajta, csak jelentős veszteséggel sikerült, még a márkakereskedő is csak 80%-os áron akarta visszavenni.
Mindannyian kíváncsian várjuk a cikket, remélem, beszkenneled.
Szeretném megkérdezni, hogy az autónyereményeket miért nem lehet készpénzre váltani. Amikor én játszom ezeken a játékokon, általában nem az autóra, hanem az értékére pályázom. Az lenne a korrekt megoldás, ha az ünnepélyes átadás után felkínálnák ezt a lehetőséget a játékosnak. Én sajnos még nem nyertem, de egy ismerősömnek már volt szerencséje kétszer(!) is autót nyerni. Amikor azonban túl akart adni rajta, csak jelentős veszteséggel sikerült, még a márkakereskedő is csak 80%-os áron akarta visszavenni.
A cikket én nem találtam fenn a napi.hu nyilvánosan elérhető részén, és nincs előfizetésem (jelszavam se). A cikk címe: A kampányok csökkentik egymás hatékonyságát - Magyarországon egyre népszerűbb a marketingjáték
Mi a cikk címe? Nincs fent véletlenül a www.napi.hu-n?
Attila
Szerintem feltehetnéd ide is!
Szerintem feltehetnéd ide is!
A mai (nov. 21) Napi Gazdaságban, a 6. oldalon van egy cikk a nyereményakciókról. Kérésre beszkennelem és elküldöm az érdeklődőknek.
A www.kodtipp.hu játékkal kapcsolatban lenne egy kis problémám, segítséget szeretnék kérni, mit lehet ilyenkor tenni...
A játék lényege, hogy 15 számból 7 számot kell a megfelelő sorrendben eltalálni, és a találatoktól függően lehet nyerni pont, illetve tárgynyereményeket.
A tárgynyeremények postázási idejére 10 napot ír a szabályzat, de több,mit 1 hónapja várom az elsőket :( Most már közel 300.000 Ft!!!! összértékü nyereményem van náluk. Amikor rákérdezek, hogy hol van a postás, annyi a válasz, hogy nyereményedet postáztuk, utána pedig kiderül, hogy még mindig nem adták postára....
Folyamatosan a jövő hétre ígérték a csomagot három héten keresztül.
A kb. 5. levelemet már válaszra sem méltatták, sem a továbbiakat :(:(
Az egyik levelükben megírták (bevallották), hogy egy kicsit túlbecsülték magukat, de az első nyeremények már postán vannak.
A játékszabályzatban van egy kitétel, hogy nem lehet őket felelősségre vonni semmilyen kárért, de én úgy tudom ez jogilag úgy müködik, hogy ha tudom, hogy nem megy, szándékosan nem okozhatok kárt, és az okozott kárt meg kell térítenem. Amit a Kódtippék csinálnak játék címen, lassan kimeríti a csalás fogalmát, mert a játéknak szponzora és hírdetői vannak, akitől valószínüleg felveszik a pézt, de nem továbbítják a jogos nyereményeket.
Mit csináljak velük, mert több mint 1 havi munkám!!!! van benne?
Üdv és köszi: zs
A játék lényege, hogy 15 számból 7 számot kell a megfelelő sorrendben eltalálni, és a találatoktól függően lehet nyerni pont, illetve tárgynyereményeket.
A tárgynyeremények postázási idejére 10 napot ír a szabályzat, de több,mit 1 hónapja várom az elsőket :( Most már közel 300.000 Ft!!!! összértékü nyereményem van náluk. Amikor rákérdezek, hogy hol van a postás, annyi a válasz, hogy nyereményedet postáztuk, utána pedig kiderül, hogy még mindig nem adták postára....
Folyamatosan a jövő hétre ígérték a csomagot három héten keresztül.
A kb. 5. levelemet már válaszra sem méltatták, sem a továbbiakat :(:(
Az egyik levelükben megírták (bevallották), hogy egy kicsit túlbecsülték magukat, de az első nyeremények már postán vannak.
A játékszabályzatban van egy kitétel, hogy nem lehet őket felelősségre vonni semmilyen kárért, de én úgy tudom ez jogilag úgy müködik, hogy ha tudom, hogy nem megy, szándékosan nem okozhatok kárt, és az okozott kárt meg kell térítenem. Amit a Kódtippék csinálnak játék címen, lassan kimeríti a csalás fogalmát, mert a játéknak szponzora és hírdetői vannak, akitől valószínüleg felveszik a pézt, de nem továbbítják a jogos nyereményeket.
Mit csináljak velük, mert több mint 1 havi munkám!!!! van benne?
Üdv és köszi: zs
Kedves Rita,
ez minden egyes akció legnehezebb része. Ha az eladáshelyi embereket is be szeretné a gyártó vonni, és őket is lelkesíteni akarja, az nehezebb mint megvásárolni X db egész oldalas hirdetést az újságokban és megbizni egy promóciós céget a lebonyolítással.
Talán ha mindenki egyenként küldene egy panaszos levelet, e.mail-t a központba, akkor talán előbb utóbb reagálnának az észrevételekre.
Üdv,
Attila
ez minden egyes akció legnehezebb része. Ha az eladáshelyi embereket is be szeretné a gyártó vonni, és őket is lelkesíteni akarja, az nehezebb mint megvásárolni X db egész oldalas hirdetést az újságokban és megbizni egy promóciós céget a lebonyolítással.
Talán ha mindenki egyenként küldene egy panaszos levelet, e.mail-t a központba, akkor talán előbb utóbb reagálnának az észrevételekre.
Üdv,
Attila
A napi bevásárlásaimat a közeli Coop boltban intézem, ahol elég sok üzlethez kötődő nyereményjáték van. A központban szépen megszervezik a dolgokat, a színes szórólapjukon rajta van, hogy pl. a Nyerő hármas akcióban a termékek nevét az akciós szórólapra kell felragasztani és további nyereményeket kaphatok, ha a plakáton lévő jelszót is ráírom. Ehhez képest plakát nincs, az akciós szórólapot pedig nyomatékos kérésemre november közepén tették ki a 11.01-11.31. között tartó játékban. Ráadásul rendszeresen kiteszik lejárt akciók szórólapjait, amelyek akkor, amikor még be lehetett volna küldeni őket, szintén hiánycikknek számítottak.
Szerintem hiába találnak ki egy jó nyereményjátékot a központban, ha a helyi üzletekben nem foglalkoznak a megvalósítással. Számomra nem mentség az, hogy keveset keresnek. Én sem vagyok elég jól megfizetve, de ez nem befolyásolja a munkám színvonalát negatív irányban.
Szerintem hiába találnak ki egy jó nyereményjátékot a központban, ha a helyi üzletekben nem foglalkoznak a megvalósítással. Számomra nem mentség az, hogy keveset keresnek. Én sem vagyok elég jól megfizetve, de ez nem befolyásolja a munkám színvonalát negatív irányban.
Nyilván én vagyok a hülye, de miután elolvastam a pontos leírást, még kevésbé tudom, hogy a héten beérkezett első 555 a nyerő (függetlenül attól, hogy esetleg már előző héten feladtálk), vagy az első 555 olyan beérkező, amit az adott héten adtak föl. ??????????????????
Sziasztok,
ahogy látom a Parmalat elindított egy új akciót, és itt is első 555 beküldőt jutalmazza. Már előre látható a sok beérkezéssel kapcsolatos kérdés, de legalább a parmalat.hu oldalon leírták hogy miként és mikor nézik meg a beérkezéseket. Nektek, mint potenciális pályázóknak minden egyértelmű, vagy még maradtak nyitott kérdések? (Semmi közöm az akcióhoz, csak hátha közelít valaki a tökéletes megoldáshoz)
ahogy látom a Parmalat elindított egy új akciót, és itt is első 555 beküldőt jutalmazza. Már előre látható a sok beérkezéssel kapcsolatos kérdés, de legalább a parmalat.hu oldalon leírták hogy miként és mikor nézik meg a beérkezéseket. Nektek, mint potenciális pályázóknak minden egyértelmű, vagy még maradtak nyitott kérdések? (Semmi közöm az akcióhoz, csak hátha közelít valaki a tökéletes megoldáshoz)
ezen legutóbbihoz nincs mit szólni. Bár nem láttam ezt az emlitett cimkét, de csak annyit kellene a nyomdábaküldés előtt tenni, hogy két, gondolkodó agy végigolvasná a szöveget. Néha ez kimarad. Talán nincs két agy?
A hozzáértésről annyit, h. a Kaiseres cimkén a sorsolás szinhelye rajta van, a beküldési cim nincs. Ez kötelezően megegyezik, igy szokás?