Reklámok
Összes fórum témaHozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 2 / 12 oldal |
Ez az "emésztési egészség" duma mindig kiakaszt.
Akárhányszor meghallom a gyümi sörös reklámot, mindig vigyorognom kell.
Signal fogkrém reklám... "szörnyecskék élnek a szádban....." na ettől most leépültem......
Most, hogy Pocak téma volt, eszembe jutott, hogy van egy ilyen topicunk is.
Utálom. De tulajdonképpen jó reklám, mert berágja magát az ember agyába.
Utálom. De tulajdonképpen jó reklám, mert berágja magát az ember agyába.
"...-Nagy buri, ... nagy üdcsi... és az ajándék."
Ettől a reklámtól mindig jó kedvem kerekedik.
Ettől a reklámtól mindig jó kedvem kerekedik.
Ütős paródia :
www.youtube.com/watch?v=SfElcjQQjCc
www.youtube.com/watch?v=SfElcjQQjCc
Kár, hogy ez a keksztermő vidék nem Győr környékén van.
ELÁRULJUK A GYŐRI ÉDES TITKÁT: Ki mint vet, kekszet arat.
Az Én férjem is azt mondta rólam mintázták.Szerintem jól megcéloztak vele.Ki fogom próbálni.(jövő héten lesz esedékes)Ha valaki kíváncsi a hatásra leírom majd
Nálam most az a reklám a nyerő, ami valami magnézium+más nyomelem talán pezsgőtablettát reklámoz egy szőke hosszú hajú nővel a menszesz előtti és alatti idegbajról. Félig viccesen mondtam a családnak, hogy mintha magamat látnám. Mondjuk egy ideje én is igyekszem figyelni a magnézium pótlásra...
ez a kicsit túlérzékeny vagyok, kicsit túlreagálom a dolgokat, meg a középen megnyomott fogkrém miatti kiakadás...
szóval tetszik
ez a kicsit túlérzékeny vagyok, kicsit túlreagálom a dolgokat, meg a középen megnyomott fogkrém miatti kiakadás...
szóval tetszik
Purina Pro Plan reklam nyomtatott sajtóban:
Kiváló íz és élvezeti érték. - Vajon melyik marketinges kóstolta?
...
Ha mégsem lenne elégedett visszafizetjük az árát.
- Visszaviszem a terméket és azt mondom: Kérem a kutyám nem elégedett, visszaveszik?
Kiváló íz és élvezeti érték. - Vajon melyik marketinges kóstolta?
...
Ha mégsem lenne elégedett visszafizetjük az árát.
- Visszaviszem a terméket és azt mondom: Kérem a kutyám nem elégedett, visszaveszik?
Nálam az Univeres ketchup reklám viszi negatív értelemben a pálmát. Nem cifrázzuk, hát a hajam égnek áll, ha meglátom a népviseletes menyecskéket és azt a hetyke bajuszú huszárlegényt!!! Nem tudom ki találta ki, de nem erőltette meg magát.
A Sopronis reklámok viszont nagyon jók voltak a Száraz Dénessel.
A Sopronis reklámok viszont nagyon jók voltak a Száraz Dénessel.
Ez a csontvázas Old Spice hajmeresztő.
Mindig érzem az "illatát"
Mindig érzem az "illatát"
Lerta, láttam azt a paradicsomleves reklámot, és nekem is pont az jutott eszembe, hogy ott vannak azok a gyönyörű paradicsomok, akkor én bizony abból főzném a levest, nem a zacskóból Valóban nem a legjobban sikerült reklám! A betűkirakós sokkal jobb
Bocsi, a kérdés még azelőző hozzászóláshoz kapcsolódott...
Lerta
Mert addig tanulhatsz, amíg élsz.
"A jó pap is holtig tanul."
Az ember attól emelkedik ki a főemlősök közül, hogy tud, azaz "akar" tanulni, fejlődni, újítani...
Mert addig tanulhatsz, amíg élsz.
"A jó pap is holtig tanul."
Az ember attól emelkedik ki a főemlősök közül, hogy tud, azaz "akar" tanulni, fejlődni, újítani...
Miért is?
Amikor a National Geographic Channel saját reklámját hallom, ki tudnék szaladni a világból:
„Aki létezik, lélegzik. Aki lélegzik, beszél. Aki beszél, kérdez. Aki kérdez, gondolkodik. Aki gondolkodik, keres. Aki keres, tapasztal. Aki tapasztal, tanul. Aki tanul, felnő. Aki felnő, vágyakozik. Aki vágyakozik, talál. Talál valamit, aztán kételkedik. Aki kételkedik, kérdez. Aki kérdez, megért. Aki megért, megismer. Aki megismer, többet akar tudni. Aki többet akar tudni, az él.”
„Aki létezik, lélegzik. Aki lélegzik, beszél. Aki beszél, kérdez. Aki kérdez, gondolkodik. Aki gondolkodik, keres. Aki keres, tapasztal. Aki tapasztal, tanul. Aki tanul, felnő. Aki felnő, vágyakozik. Aki vágyakozik, talál. Talál valamit, aztán kételkedik. Aki kételkedik, kérdez. Aki kérdez, megért. Aki megért, megismer. Aki megismer, többet akar tudni. Aki többet akar tudni, az él.”
Nem ágyúval lősz verébre?
Van másik "paradicsomleves betűtésztával" reklámja is a Magginak, hogy milyen egészségesek a zöldségek, neveljük rá a gyerekeinket, stb,. Mutat is az anyuka egy igazi, szép nagy piros paradicsomot , aztán beleönti a zacskó tartalmát a vízbe. Kiábrándító Én betiltanám. Az lesz szép, ha berakják a "helló holnap" reklámja elé, vagy mögé, aztán döntse el a nagy magyar birka csőcselék, hogy mit akar... Azt írják, tartósítószer és ízfokozó nincs benne. Látatlanban sorolom a többit, amiről persze nem írnak: állományjavítók, színezékek, savanúságot szabályozó anyagok..., és vannak anyukák - sajnos - akik el is hiszik, hogy egészséges!