Hát ez nézőpont kérdése.....
Most egy blokkal 60x küldhetsz be..... ("csak")....
Szerintem nem ez kellene, hogy legyen a megoldás.
Rita21
Köszi, ez több szempontból is jó hír:
1) van megoldás a problémára / hibajelenségre
2) végre rendes a lebonyolító, aki gyorsan reagál, és érdemben válaszol!
Kaptam nemrég választ lays től . Igen ahogy korábban irtátok a másodpercnél kell állítani hogy fel lehessen tölteni a blokkot
azért ha ki fog egy kukacoskodó marketingest abból csak, a klasszikust idézve csak "kisírhatod tőlük a nyereményt+ lesz.
ezért egyszerűbb hogy: a számla már regisztrálva van a Nyereményjátékban, így a jelentkezés nem
jogosult a Nyereményjátékban való részvételre. Az érintett Részvevő azonban továbbra is regisztrálhat
a Nyereményjátékra, ha a 7.1.1. pontban részvételhez szükséges adatok megadásával együtt elküldi a
Nyereményjáték szervezõjének e-mail címére a pénzügyi bizonylat képét.
Lay's:
Olvassátok el a jsz. 7,7 pontját.
Vagy küldjétek be a blokkot 1-2-.. másodperccel későbbi időponttal.
A legtöbb blokkon úgysincs mp., csak óra és perc.
Johnny-x persze mindenképpen megírom majd mit válaszolnak .
Rita21
Ahogy sada is írta, a Lay's pályázat feltöltése során NEM kérik sem az AP kódot, sem egyéb _egyedi_ azonosító feltöltését. A beküldés során csak a dátum, és az időpont különbözőségét ellenőrzi az űrlap. Én is inkább azt valószínűsíteném, hogy mivel sokan játszanak, lehetséges, hogy valaki más éppen abban a percben vásárolt az ország túlfelén, amikor Te, és mivel 2x "ugyanazt" a pályázatot nem engedi feltölteni, ezért a 2. próbálkozást már elutasítja.
Nem tudom, mennyire a lebonyolítók amatőrségéből, vagy mennyire a nemzetköziségből adódik ez a furcsaság (3 országban van meghirdetve a játék, és lehet, hogy határainkon túl, egy picit más - gondolom, szintén nagyjából egyedi - azonosítók vannak, ezért nem "kavarták bele" itthon az AP-t).
Azért ha majd válaszolnak, és nem titkos, megoszthatnád a fórummal! (Akár azt, hogy segítőkész csapat, vették a problémád, javasoltak valami megoldást, vagy 2 hétig válaszra sem méltatnak, mint mostanában sajnos egyik-másik lebonyolító cég...)
weber igen már meg is írtam nekik hogy vagy ap vagy nyugta számot vagy nav kódot tegyenek bele a feltöltési űrlapba mert elég nagy a valószínűsége hogy emiatt nem lehetett az adott blokkot feltölteni . Hát sajnos vannak ilyen lebonyolítók akik abszolút amatőr módon indítanak el egy egy játékot. Kíváncsi leszek mikor válaszolnak és az főképp hogy mit .
Rita21!
Valamelyik nap én is így jártam az egyik blokkommal. Nem volt egyértelmű a visszajelzés, viszont 100%-ig biztos voltam abban, hogy se nem játszottam az elmúlt 24 órában, se nem töltöttem fel előtte a blokkot. Sajnos nem kér AP kódot és ez lehet a probléma, mert ugyanazon a napon és percben más is vásárolhat akárhol az országban, onnantól te már nem használhatod a blokkodat, ha ő már feltöltötte. Nem is értem, hogy gondolták.
Johnny-x köszönöm igen már írtam nekik csak gondoltam megkérdezem más is tapasztalta e rajtam kívül . Köszönöm szépen az infókat
Lay's:
Kevés adatot kérnek be: csak dátum/óra/percet.
Ha vki töltött már fel blokkot azonos időponttal, akkor így jártál.
sünkutya
én is így jártam most az ajándékkártyával, olyan mintha nem lenne aktív
A héten megérkezett az Ecofamily Mastercard játékon nyert 10.000 Ft-os ajándékkártyám. Ma szembesültem vele a boltban fizetésnél, hogy nincs feltöltve. Csak szólok, hogy más ne járjon így.
Rita21
Akkor passz. Elvileg minden nap 00:00-23:59 között engednie kellene új blokkot regisztrálnod. (Esetleg a lebonyolítót kérdezheted még meg, hogy mi lehet a gond?)
Eltelt a 2 töltés között a 24 óra?
Teljesen új email címet szerettem volna regisztrálni és arra is ugyan ezt írja ki. Én tegnap töltöttem az én nevemre délelőtt ma délelőtt szerettem volna ismét és nem engedi. Böngészési előzmények törölve lettek de így sem engedi
Napibetevő
Egy nap többet is sikerúlt regisztrálnod? (Próbáltad?)
Rita21, nagy-i
Szerintem egy email címről naponta csak 1 db regisztrációt fogad el a rendszer. Ellenőrizzétek a JSZ-t, de én ilyesmire emlékszem.
(Az hogy tegnap óta nem megy a feltöltés viszont picit furi. Esetleg töröld a böngésződ előzményeit / cache-ét, vagy nyisd meg az oldalt inkognitó módban! Talán másik eszközön).
Vagy még inkább: másik családtag is feltöltheti a következő pályázatot, szerintem azt nem tiltja a szabályzat!

Újabb hozzászólásokKorábbi hozzászólások