Eszperente
Összes fórum témaHozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 11 / 14 oldal |
Fene egye meg. Egyesem lett, ezzel fenekemet sem kenegethetem. Helyette nyertem rengeteg jegyet, melyre szememet nem vethetem, mert kedden kenyeremet kell keresnem, s nem Veletek lehetek.
Levente, szerencse nem kedvezett, vetett keresztek nem feleltek meg
S Neked? Letett jelek remekek? Mehetek remek nedvekkel, kedves egyedekkl felszerelt szerkezetedbe?
S Neked? Letett jelek remekek? Mehetek remek nedvekkel, kedves egyedekkl felszerelt szerkezetedbe?
Levente,
nem mehetek Pestre, de meglepjem kedvencem s kedvenced Pesten egy-egy jeggyel? Kedveled, s szereted?
nem mehetek Pestre, de meglepjem kedvencem s kedvenced Pesten egy-egy jeggyel? Kedveled, s szereted?
Levente, szerencse kedvezett nekem, veled leszek e nemes helyen!
Csecske, menj "nyertesek" webhelyre, s megleled melyek nekem kedveztek.
Levente! Mely nyert csecsebecse esett be, melyet e-vel lehetetlen elfecsegned?
Tekerd eszedet, s lehet, fejedbe lesz e-vel!
Tekerd eszedet, s lehet, fejedbe lesz e-vel!
Gyerekek!
Nyertem, de e helyen nehezen lehetne lejegyeznem. Megyek keresek egy helyet, mert remek kedvemet e weben helyezem el, melynek helye "nyertesek".
Nyertem, de e helyen nehezen lehetne lejegyeznem. Megyek keresek egy helyet, mert remek kedvemet e weben helyezem el, melynek helye "nyertesek".
Egye fene, legyen kedvedre
Eszperente egyedek "enyelegjetek" ezen helyen! Egy(é)b helyen eszperente elemek kedvetlenek szememnek s eszemnek. (Tenksz. )
Megtettem, de nem ezen helyen.
Egyebekben ennek ez leszen rendje hetente, nem lehet ezen rendelettel szemben tennetek. Ne ellenkezzetek ,szenvedjetek!
Egyebekben ennek ez leszen rendje hetente, nem lehet ezen rendelettel szemben tennetek. Ne ellenkezzetek ,szenvedjetek!
Rendes Egyed, leveledet helyezd el.
Levente, nem felejtettem el, jelenleg nem rendelkezem vele
Csacska csecske!
E remek helyen nem e-vel nem nyerhetsz. "egyebet" helytelen nyelven tetted meg. Megfeddlek.
E remek helyen nem e-vel nem nyerhetsz. "egyebet" helytelen nyelven tetted meg. Megfeddlek.
Mert dzsemes desszertet esztek, rengeteg egyéb mellett, mellyel nyerhettek, e helyt, rettenetes termetes lesz ezer nyertes, /mert nem edz, helyette esz'/. Remek lesz, mert nem leszek egyetlen eset!
Tele eszes egyedekkel eme negyed, ez szerfelett remek meg kellemes. Jegyetek egyes meg kettes meg kettes, felette egy jellel, mely este egeken leledz. Nem leplezhetem, teljesen remek verseket leltetek. Mellesleg egyet meg egyet feltekertem meg megettem. Egyet tejfellel kentem, egyet meg dzsemmel, mehetek s edzhetek, ne legyek termetes. De helyette megyek s lefekszem, legfeljebb termetes leszek, leejtem
Levente, leveled megleltem, jelek benne teljesen megjelentek, thenksz!
Legyen kellemes este meg reggel Nektek, s nyerjetek, nyerjetek!
Levente, leveled megleltem, jelek benne teljesen megjelentek, thenksz!
Legyen kellemes este meg reggel Nektek, s nyerjetek, nyerjetek!
Eme recept gyermekek kedvence, melyet fejlettebb egyedek sem vetnek meg. Tehetsz bele rengeteg eledelt. Esetleg emeletesre szerkesztheted.
Egy szerkezeten melengeted, egyszer-egyszer felemeled, mert fekete lehet, s ez nem kellemes. Eperdzsemmel bekened, de lehet nem leled, mert gyermeked melegen bekebelezte. De lehet kedvesed csente el.
Egy szerkezeten melengeted, egyszer-egyszer felemeled, mert fekete lehet, s ez nem kellemes. Eperdzsemmel bekened, de lehet nem leled, mert gyermeked melegen bekebelezte. De lehet kedvesed csente el.
Evetke!
Levente levele remekebb???
Levente levele remekebb???
Feltekergetett dzsemes desszert.
Evetke!
Nyeles szerkezetbe belehelyezel egy kevergetett elegyet, melyet dzsemmel bekenegetsz, s feltekersz. Gyermekednek, s kedvesednek ez kedvenc eledele. Rengeteget megesznek.
Nyeles szerkezetbe belehelyezel egy kevergetett elegyet, melyet dzsemmel bekenegetsz, s feltekersz. Gyermekednek, s kedvesednek ez kedvenc eledele. Rengeteget megesznek.
Evetle!?
Nyertem Neked egy+egy jegyet Pestre, nekem nem lehet elmennem, de Neked expresszel megy levelem. Menj el kedveseddel.
Nyertem Neked egy+egy jegyet Pestre, nekem nem lehet elmennem, de Neked expresszel megy levelem. Menj el kedveseddel.