Levente "nete" nem ment, ezzel rengeteg gerjedelme lett s esze veszett.
Megyek, mert kenyeremet kell keresnem.
Eszperente
Összes fórum témaHozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 12 / 14 oldal |
Merre lehet Levente, mert ezt elkezdte, s ennek ellenére jelenleg nem lehet vele e-vel fecsegnem, mert nem lelem!!!
Evetke, ne legyen kedved kellemetlen mert fellegek elmennek egyes-hetes reggelen.
Levente tetszett e vers mely ezreseket emleget.
Levente: Szerencse gyermeke! Legyen neked rengeteg kellemes perced e nyert fejezetekkel!
Levente, tetszett, tetszett! De eme esetben Szerencse felel meg esdekednek, leszel-e gyermeke. Esetleg Evetke lehetne De ezen nem veszekszenek, Levente meg Evetke.
Ellenben Levente nyer, meg nyer, meg nyer Leheletednek kellemes szerkezethez, meg szerkezethez, melyen szemedet legeltetheted, ezennel ecsetelhetem: legyenek vele remek percek Neked, mert ezeket nyerned nem lehetett kellemetlen. Nyelved felett tekergetheted e szerkezetet, s nem kell elmenned egy egyedhez, mely kegyetlen szerkezetekkel kezel egy helyen, melybe eledelt teszel, s mellyel eszel. Ez szerfelett kellemes, mert eme egyed emellett rengeteg ezressel levesz, s ezt Te sem szereted.
Kedvetlen lettem, mert meleg elment, helyette fellegek cseppeket eregetnek.
Ellenben Levente nyer, meg nyer, meg nyer Leheletednek kellemes szerkezethez, meg szerkezethez, melyen szemedet legeltetheted, ezennel ecsetelhetem: legyenek vele remek percek Neked, mert ezeket nyerned nem lehetett kellemetlen. Nyelved felett tekergetheted e szerkezetet, s nem kell elmenned egy egyedhez, mely kegyetlen szerkezetekkel kezel egy helyen, melybe eledelt teszel, s mellyel eszel. Ez szerfelett kellemes, mert eme egyed emellett rengeteg ezressel levesz, s ezt Te sem szereted.
Kedvetlen lettem, mert meleg elment, helyette fellegek cseppeket eregetnek.
Szerencse nekem kedvezett e reggelen. Nyertem egy rengeteg fejezetes kellemes szerkezetet, melyre szememet kell vetnem, s elmerenghetek benne. Ezt egy "kettes" egyedes webes helyen nyertem, mert helyesen fejtettem meg. Levelem helyes lett s nyertem.
Kedves Szerencse!
Jelenj meg nekem egyszer rengeteg ezresben. Esetleg egy Cseh kerekes szerkezetbe helyezem el testemet. Evetke Neked tetszett, esdekelve feltett levelem? Recs, Neked? Feleljetek.
Jelenj meg nekem egyszer rengeteg ezresben. Esetleg egy Cseh kerekes szerkezetbe helyezem el testemet. Evetke Neked tetszett, esdekelve feltett levelem? Recs, Neked? Feleljetek.
Levente, neked fejed verem be!
Levente kellemes, kedves egyed, meglepte kedvemet e helyzet melyben fenekemet fenyegette e kellemetlen egyed.
"Nemtelen" egyed!
Ne fenyegesd nekem Recs. egyedet, mert esetleg velem kell megverekedned.
Ne fenyegesd nekem Recs. egyedet, mert esetleg velem kell megverekedned.
Evetke!
Eszed remek megfejtetted, egyszer esetleg beleteheted fenekedet. De nejem nem lesz jelen.
Kettesben elkerekezhetsz velem egy rendes egyedhez (Recshez) , mely nyert egy remek szerkezetet. Ezzel megrezegtetheted testedet, s ezzel ered felpezseg. Jelenleg fejtek, s leveleket eregetek szerte, mellyel egyszer nyerhetek.
Ezen kedden egy+egyszer nyertem, s ezzel kellemes perceket szereztem kedvesemnek. E szerzetemmel rendbe tehetem leheletemet, s ezzel rengeteg nyelvest helyezhetek el nejemre. Eme este legyen kellemes Nektek. Csevegjetek rengeteget.
Eszed remek megfejtetted, egyszer esetleg beleteheted fenekedet. De nejem nem lesz jelen.
Kettesben elkerekezhetsz velem egy rendes egyedhez (Recshez) , mely nyert egy remek szerkezetet. Ezzel megrezegtetheted testedet, s ezzel ered felpezseg. Jelenleg fejtek, s leveleket eregetek szerte, mellyel egyszer nyerhetek.
Ezen kedden egy+egyszer nyertem, s ezzel kellemes perceket szereztem kedvesemnek. E szerzetemmel rendbe tehetem leheletemet, s ezzel rengeteg nyelvest helyezhetek el nejemre. Eme este legyen kellemes Nektek. Csevegjetek rengeteget.
rendben A, verd el fenekem.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ezen jel nem rendszeres, helytelen! Megfeddlek, te! Testedet elverem, kenegetheted szerkezeteddel
Ezen jel nem rendszeres, helytelen! Megfeddlek, te! Testedet elverem, kenegetheted szerkezeteddel
eme reggelen kellemetlen kedvvel keltem, de e leveles egyed mely levelemet kezembe tette, nyertem egy szerkezetet mely lekenegeti merev testemet.
Levente, fegyelmezetlen gyermek, leebezted Evetke egyedet De nem fenyegetlek, s ezt elfeledem, mert e helyen sebesen vethetnek jeleket egyedek, s ez ehhez vezethet. Meg lefegyverzett Levente esedelme, ezennel nem leszel se fejbe verve, se lefejezve
Kerekes szerkezeted neve - engedelmeddel, nem e-vel - "PÖZSÓ" lehet, megfejelve e jellel: 206. Megfejtettem? Kellemes szerkezet, legyen vele Neked rengeteg kellemes perced, s legyen benne zene, mely kedvednek megfelel
Kerekes szerkezeted neve - engedelmeddel, nem e-vel - "PÖZSÓ" lehet, megfejelve e jellel: 206. Megfejtettem? Kellemes szerkezet, legyen vele Neked rengeteg kellemes perced, s legyen benne zene, mely kedvednek megfelel
Evetke!
Esedezem, mert nevedet helytelenkedve vertem be levelembe!
Esedezem, mert nevedet helytelenkedve vertem be levelembe!
Ebetke!
Lehet belebetegedek, mert rengeteg e-vel fecsegek. De nem e helyen, helyette nejemmel fecsegek feleslegesen.
Medve kerekes szerkezetet nem veszem meg, mert leltem egy szebbet. Letettem egy kerek fedezetet, s egyszer elmehetek vele. Neve eszemet megtekergette, mert e-vel nem megy, de eleje Pe.ge.. E szerkezetet Kelettel szemben szerelnek, pezsgetett szeszek mellett. Ereje ezeregyes. Erezete veres lesz. Benne remek szerkezettel, melybe lemezeket tehetek be. Ezt fejtsd meg!
Lehet belebetegedek, mert rengeteg e-vel fecsegek. De nem e helyen, helyette nejemmel fecsegek feleslegesen.
Medve kerekes szerkezetet nem veszem meg, mert leltem egy szebbet. Letettem egy kerek fedezetet, s egyszer elmehetek vele. Neve eszemet megtekergette, mert e-vel nem megy, de eleje Pe.ge.. E szerkezetet Kelettel szemben szerelnek, pezsgetett szeszek mellett. Ereje ezeregyes. Erezete veres lesz. Benne remek szerkezettel, melybe lemezeket tehetek be. Ezt fejtsd meg!
Kedves Recs remekelt, ecsetelte helyzetemet, nem neteztem, ellenben rest testhelyzetben kellett lebegnem eme remek melegben.
Levente, testhelyzetem teljesen peckes lett, mert feleletem megfelelt rejtjelednek Megveszed eme kerekes szerkezetet, melynek neve Medve?
Szemem nekem sem teljesen tehermentes, cseppet leeresztettem, ezennel mennem kell pelyhes leples kerevetre. Reggel meglepsz Lesz rejtjel? Esetleg eperleves? Reggel belesek netre!
Ezennel legyen kellemes este Nektek!
Levente, testhelyzetem teljesen peckes lett, mert feleletem megfelelt rejtjelednek Megveszed eme kerekes szerkezetet, melynek neve Medve?
Szemem nekem sem teljesen tehermentes, cseppet leeresztettem, ezennel mennem kell pelyhes leples kerevetre. Reggel meglepsz Lesz rejtjel? Esetleg eperleves? Reggel belesek netre!
Ezennel legyen kellemes este Nektek!
Evetke e remek hetekben melyeken megmelegedett, nem tesz e szerkezet mellett, mert e remek helyzet nem kedvez e rest tettnek.