a kupaktémát illetően:
szerintem elsősorban azért ragaszkodnak a kupakhoz, mert nincs más és nem is gondolkoznak más ötleten
(legfeljebb a cimkeleáztatás - amivel persze könnyebb csalni, egyik fórumban sok bosszúság van emiatt) A gyártóknak mindenképpen fontos, hogy legyen "proof of purchase" azaz a vásárlást igazoló valami, különben boldog - boldogtalan benevezne és nem tudnák vásárlóikat megjutalmazni. A kupak mellett szól talán még a kinyitás körüli felfokozott izgalmi állapot (azon kívül hogy hozzájutsz kedvenc italodhoz, még a nyeremény is ott lehet), amit nem akarnak kihasználatlanul hagyni a gyártók.
De ha megnézitek a mostani Borsodi dobozos akciót (a nyertes dobozban viz van, meg pénz), abban azért már van fantázia.
A Vénusz étolaj, az Apenta se kupakot gyűjtet, hanem cimkét.
Üdv,
Attila


