Kedves Játékos!
Köszönjük az ismételt érdeklődésed és részvételed a nyereményjátékunkban!
Kérésednek megfelelően újra alaposan átvizsgáltuk a beküldések gyorsaságát és a rendszerünkben úgy látjuk, hogy Te a 219. számú pályázatot küldted be.
Sajnálatos módon ezáltal nem kerültél be az első 100 beküldés közé és nem tudjuk elfogadni a nyertességed.
Megértésed köszönjük és reméljük, hogy legközelebb is részt veszel a nyereményjátékunkon! 😊
Negatív tapasztalatok
Összes fórum témaHozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 13 / 2010 oldal |
Lay's játéknál minden feltöltésnél újra kell regisztrálni? Frappáns megoldás. Mondjuk a Milkánál is.
Nincsenek illúzióim. Előző játékukban a saját játékszabályukat egyértelműen felrúgták azzal, hogy a 70 napot messze nem tartják egy olyan nyeremény kiküldésénél, amit 2 mp generálni, nem arról van szó, hogy nem tudták időben beszerezni. Innentől fogva úgy értelmezik és alkalmazzák a szabályaikat, ahogy akarják.
"sértő vagy bántó közlés"
Ez nem azt jelenti, hogy a negatív élményt nem lehet megírni, csak annyit, h korrekt módon, nem fröcsögve, nem köpködve és nem valótlanságot. szvsz.
Ez nem azt jelenti, hogy a negatív élményt nem lehet megírni, csak annyit, h korrekt módon, nem fröcsögve, nem köpködve és nem valótlanságot. szvsz.
Tesco-t sajnos lehet csesztetni sok dolog miatt, ugye a Mastercard-os nyereményekkel is lógnak még sokunknak és a lebonyolító a Tesco-tól várja az e utalványokat, szóval talán kivételesen nem a wonderduck a hunyó.
Viszont! A mostani játékukban nem tudom olvastátok-e a következőt(tegnap fedeztem fel):
2.3. A Szervező által indokolás nélkül kizárásra kerül a Játékból és a sorsolásban való részvételre nem jogosult az a Játékos, akinek vonatkozásában megvalósul az alábbiakban meghatározott feltételek bármelyike:
a) bármilyen fórumon (offline vagy online), vagy a Játékkal kapcsolatos bármely felületen (pl. üzenőfali posztban) a Szervező vagy az általuk forgalmazott termékek tekintetében sértő vagy bántó közlést tesz, vagy ilyen magatartást tanúsít,
Szóval kedves játékosok! Kuss a nevetek akkor is, ha romlott terméket vesztek náluk, különben kizárnak a játékból.
Viszont! A mostani játékukban nem tudom olvastátok-e a következőt(tegnap fedeztem fel):
2.3. A Szervező által indokolás nélkül kizárásra kerül a Játékból és a sorsolásban való részvételre nem jogosult az a Játékos, akinek vonatkozásában megvalósul az alábbiakban meghatározott feltételek bármelyike:
a) bármilyen fórumon (offline vagy online), vagy a Játékkal kapcsolatos bármely felületen (pl. üzenőfali posztban) a Szervező vagy az általuk forgalmazott termékek tekintetében sértő vagy bántó közlést tesz, vagy ilyen magatartást tanúsít,
Szóval kedves játékosok! Kuss a nevetek akkor is, ha romlott terméket vesztek náluk, különben kizárnak a játékból.
pityesz76
Azért én igenis bízom benne, hogy a sok kicsi sokra megy elv alapján ha valamivel / valakivel elégedetlenek a vásárlók, idővel érezni fogja a nagyobb cég is.
TESCO kapcsán: nekem pár hónapja ott lett elegem, hogy egy (amúgy rohadtul túlárazott) "Clubcard-dal olcsóbb" terméknél a kedvezményt nem érvényesítette a rendszer. Ha nem 4 tételt vásárolok, talán észre sem veszem, fel sem tűnik az a 800 Ft differencia. Megoldottuk, az ügyfélszolgálatos csajok segítettek. De innentől fogva nem bízom abban, hogy a több-1000 tételből "véletlenül" nincs pár-10, aminek az ára fixen magas (dacára a feltüntetett Clubcard-os "kedvezményes" árnak).
Mi is csak 1 normál háztartás vagyunk. Oké, a 2 gyerek miatt talán csokiból többet vásárolunk az átlagnál. De ha tudom úgy intézni, biztosan nem a Tesco-ból!
weber: +1
Azért én igenis bízom benne, hogy a sok kicsi sokra megy elv alapján ha valamivel / valakivel elégedetlenek a vásárlók, idővel érezni fogja a nagyobb cég is.
TESCO kapcsán: nekem pár hónapja ott lett elegem, hogy egy (amúgy rohadtul túlárazott) "Clubcard-dal olcsóbb" terméknél a kedvezményt nem érvényesítette a rendszer. Ha nem 4 tételt vásárolok, talán észre sem veszem, fel sem tűnik az a 800 Ft differencia. Megoldottuk, az ügyfélszolgálatos csajok segítettek. De innentől fogva nem bízom abban, hogy a több-1000 tételből "véletlenül" nincs pár-10, aminek az ára fixen magas (dacára a feltüntetett Clubcard-os "kedvezményes" árnak).
Mi is csak 1 normál háztartás vagyunk. Oké, a 2 gyerek miatt talán csokiból többet vásárolunk az átlagnál. De ha tudom úgy intézni, biztosan nem a Tesco-ból!
weber: +1
weber! Jogos, mivel apphoz kötött a játék és sokan vannak akik sima clubcardnál megmaradtak, de az appot nem töltötték le! Pl. Én a Screvoval is így vagyok, hiába fut rajta csomó játék.
Össze is hivta a tesco a válságstábot
" alt="
"> 😀😃🙂


Ahhoz képest, hogy kivételesen saját clubcard játszik csak, azt gondoltam, nagyobb az esély és hát látom, elég sokan nyertek kettőt is már az első héten. De hát ez van, játszunk mással.
Kellett volna?
Csak nagy-nagy szerencsével nyerhetsz.
Rengeteg játékos vásárlás van, nincs rá garancia, hogy sikerül.
Csak nagy-nagy szerencsével nyerhetsz.
Rengeteg játékos vásárlás van, nincs rá garancia, hogy sikerül.
Tesco elmehet a búsba. Az első 2 hétben összesen 8 pályázatom volt a clubcard-os játékra és egy utalványt sem nyertem. Be is fejeztem, úgyse szeretem a Tesco-t.
Szentesiné,timotka én is írtam nekik levelet semmi reakció! Nekem kiírta nyertem de mégse vagyok fent a listán! Mint sokan mások se itt!
Powerade 2 üzenetre sem válaszolt semmit. 2 nyeremény
Powerrade
3 nyertes értesítés , de csak a lányom szerepel a listán. Nyereményt még nem kaptunk.Írtam nekik. Azért érdekes a dolog ,mert először vettem 1 pályázatnyi italt,amit a saját nevemre töltöttem fel. Mivel nyertem ,visszamentem még a Sparba és vettem még 2 pályázatnyit. A másodikat a férjem ,a harmadikat a lányom nevére kűldtük be. A listán csak a lányom szerepel ,pedig az ő pályázata volt az utolsó . Érdekes
3 nyertes értesítés , de csak a lányom szerepel a listán. Nyereményt még nem kaptunk.Írtam nekik. Azért érdekes a dolog ,mert először vettem 1 pályázatnyi italt,amit a saját nevemre töltöttem fel. Mivel nyertem ,visszamentem még a Sparba és vettem még 2 pályázatnyit. A másodikat a férjem ,a harmadikat a lányom nevére kűldtük be. A listán csak a lányom szerepel ,pedig az ő pályázata volt az utolsó . Érdekes
Rajta vagyok a listán, még nem kaptam meg
" alt="
">


jojó
Szerintem (is) nagyon jól tudják, hogy mennyi az annyi. Nem véletlenül vártak a játék végéig (=belépési lehetőség kizárása). Gyanítom, hogy a szokásos sablon szöveg mögött már egészen pontosan megvan a költség-kalkuláció. Nagyságrend: szerintem 2-3 nap alatt elfogyott a gyorsasági 100. Akkor is, ha baromi lassan akadtak rá az emberek a promócióra. Ehhez képest a 6. napon még délután-estefelé is kaptak nyertes értesítést a fórum posztjai alapján. Ekkor már tuti begyorsultak az események, de legyen átlag napi 100 feltöltés. 3-400 x 6000 Ft = 1.8 - 2.4 milla értékű bénázásról beszélünk alaphangon. Ezért talán már érdemes hallgatni, és jászani a hülyét...
Nálunk, a családban 3 értesítés ment a kukába, de ez van! Nem akkora volumen, hogy ezen rugózzunk. Én már elengedtem.
Szerintem (is) nagyon jól tudják, hogy mennyi az annyi. Nem véletlenül vártak a játék végéig (=belépési lehetőség kizárása). Gyanítom, hogy a szokásos sablon szöveg mögött már egészen pontosan megvan a költség-kalkuláció. Nagyságrend: szerintem 2-3 nap alatt elfogyott a gyorsasági 100. Akkor is, ha baromi lassan akadtak rá az emberek a promócióra. Ehhez képest a 6. napon még délután-estefelé is kaptak nyertes értesítést a fórum posztjai alapján. Ekkor már tuti begyorsultak az események, de legyen átlag napi 100 feltöltés. 3-400 x 6000 Ft = 1.8 - 2.4 milla értékű bénázásról beszélünk alaphangon. Ezért talán már érdemes hallgatni, és jászani a hülyét...
Nálunk, a családban 3 értesítés ment a kukába, de ez van! Nem akkora volumen, hogy ezen rugózzunk. Én már elengedtem.
Valóban nem kellene bizonygatni,nagyon jól tudják ők azt,hogy ki nyert ! Be kéne vállALNIUK !!!
Én is írtam nekik .nekem sem válaszoltak
hasi Én is nyertem a CBA-ban ajándékcsomagot, de nem ért ide... írtam nekik de nem is válaszoltak
hasi!
Én is így jártam, de nem hagytam annyiba, írtam nekik többször, majd egyszercsak kaptam választ is, elnézést kértek és hogy hamarosan küldik, aztán 1 héten belül meg is érkezett.
Én is így jártam, de nem hagytam annyiba, írtam nekik többször, majd egyszercsak kaptam választ is, elnézést kértek és hogy hamarosan küldik, aztán 1 héten belül meg is érkezett.