Több sebből is vérzik a történet. Egyrészt hazudgálnak össze-vissza, hogy ki hanyadikként küldte be és sajnálkoznak, de akkor legalább ahhoz tartanák magukat, hogy csak azoknak küldik ki a gyorsaságit, akik a listán vannak.
Ehhez képest többen írják, hogy nem voltak a listán és megkapták, én rajta voltam, de(még) se híre se hamva, de egyébként 6-án délután 4-5 körül küldtem be, szóval a tiétekhez képest nem kellene hogy a listán legyek. Követhetetlen.
Negatív tapasztalatok
Összes fórum téma| Hozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 29 / 2027 oldal |
Szintén 6. án de még reggel 7 után nem írták, hogy hanyadik beküldés még nem válaszoltak.De van olyan aki utánnam küldte és kapott nyereményt.Ez nagyon érdekes!A bizalom egy kicsit meginog!
Sünkutya, akkor nagyon érdekes a számlálójuk. Mi higyjük el nekik, hogy x. beküldők vagyunk, de ők egy elnezést sem kérnek és nem próbálják egy kis aprósággal sem, fájdalomdíjként kompenzálni a problémát. Van, aki csak ezért vásárolt, mert reménykedett, h belefér még a gyorsaságiba.
Szintén 6-án 14 óra körül.
01.06-n küldtem kora du. 226.
Amit írtam azt arra irtam, ami a barátnőddel és veled történt.
sada: Szerintem informatikai probléma lehetett. Nem volt beállítva a számláló, hogy 100-nál leálljon a gratulálunk értesítés. Még napokig mehetett mire észrevették. Oké, ezt el tudom fogadni. De az hogy lehet, hogy most olyanoknak is kiküldték a nyereményt akik nincsenek a 100 leggyorsabb között? Másokat pedig elutasítottak. Azokról nem is beszélek akik nem reklamáltak és várják a nyereményt.
"A Pályázat beérkezési időpontja az adatbázisban való rögzítésének
a szerver belső órája szerinti időpontja."
Hogy mi okozhatja ezt a jelentős eltérést a küldés és a rögzítés időpontja között, arról fogalmam sincs.
a szerver belső órája szerinti időpontja."
Hogy mi okozhatja ezt a jelentős eltérést a küldés és a rögzítés időpontja között, arról fogalmam sincs.
timotka: Nekem is ugyanazt a szöveget küldték mint a többieknek. Csak én 500 körüli vásárló voltam szerintük.
Bbsc mikor küldted be?
Elnézést a flood-ért és a téma újboli felhozataláért. Ezennel elengedtem a dolgot.
Megírtam nekik, hogy húséges és rendszeres játékosként sajnálom hogy végül igazából mégsem nyertem.
De kiemeltem hogy a fórumtársak közül bár sokan ugyanígy jártak, azért valakinek mégis sikerült. Hátha ide tévednek és észreveszik magukat. Örülök hogy a többieknek sikerült...
"drops the mic"
Megírtam nekik, hogy húséges és rendszeres játékosként sajnálom hogy végül igazából mégsem nyertem.
De kiemeltem hogy a fórumtársak közül bár sokan ugyanígy jártak, azért valakinek mégis sikerült. Hátha ide tévednek és észreveszik magukat. Örülök hogy a többieknek sikerült...
"drops the mic"
Sünkutya ezt mivel magyarázzák meg?! Nekem is elutasították mindkettőt.
" alt="
">
" alt="
">Téglagyári
Nekem ugyanez:
Kedves Játékos!
Köszönjük az ismételt érdeklődésed és részvételed a nyereményjátékunkban!
Kérésednek megfelelően újra alaposan átvizsgáltuk a beküldések gyorsaságát és a rendszerünkben úgy látjuk, hogy Te a 340. számú pályázatot küldted be.
Sajnálatos módon ezáltal nem kerültél be az első 100 beküldés közé és nem tudjuk elfogadni a nyertességed.
Megértésed köszönjük és reméljük, hogy legközelebb is részt veszel a nyereményjátékunkon! 😊
Hogy ezeket mekkora .......
Nekem ugyanez:
Kedves Játékos!
Köszönjük az ismételt érdeklődésed és részvételed a nyereményjátékunkban!
Kérésednek megfelelően újra alaposan átvizsgáltuk a beküldések gyorsaságát és a rendszerünkben úgy látjuk, hogy Te a 340. számú pályázatot küldted be.
Sajnálatos módon ezáltal nem kerültél be az első 100 beküldés közé és nem tudjuk elfogadni a nyertességed.
Megértésed köszönjük és reméljük, hogy legközelebb is részt veszel a nyereményjátékunkon! 😊
Hogy ezeket mekkora .......
Ugyanezt írták nekem is a Powerade játékra. Csak a sorszámom más. Azért is furcsa mert délután 2-kor vásároltam és nyertem. Listába nem vagyok. A barátnőm este 8-kor küldte és nyert. A neve ott van a 100 között.
Kedves Játékos!
Köszönjük az ismételt érdeklődésed és részvételed a nyereményjátékunkban!
Kérésednek megfelelően újra alaposan átvizsgáltuk a beküldések gyorsaságát és a rendszerünkben úgy látjuk, hogy Te a 219. számú pályázatot küldted be.
Sajnálatos módon ezáltal nem kerültél be az első 100 beküldés közé és nem tudjuk elfogadni a nyertességed.
Megértésed köszönjük és reméljük, hogy legközelebb is részt veszel a nyereményjátékunkon! 😊
Köszönjük az ismételt érdeklődésed és részvételed a nyereményjátékunkban!
Kérésednek megfelelően újra alaposan átvizsgáltuk a beküldések gyorsaságát és a rendszerünkben úgy látjuk, hogy Te a 219. számú pályázatot küldted be.
Sajnálatos módon ezáltal nem kerültél be az első 100 beküldés közé és nem tudjuk elfogadni a nyertességed.
Megértésed köszönjük és reméljük, hogy legközelebb is részt veszel a nyereményjátékunkon! 😊
Lay's játéknál minden feltöltésnél újra kell regisztrálni? Frappáns megoldás. Mondjuk a Milkánál is.
Nincsenek illúzióim. Előző játékukban a saját játékszabályukat egyértelműen felrúgták azzal, hogy a 70 napot messze nem tartják egy olyan nyeremény kiküldésénél, amit 2 mp generálni, nem arról van szó, hogy nem tudták időben beszerezni. Innentől fogva úgy értelmezik és alkalmazzák a szabályaikat, ahogy akarják.
"sértő vagy bántó közlés"
Ez nem azt jelenti, hogy a negatív élményt nem lehet megírni, csak annyit, h korrekt módon, nem fröcsögve, nem köpködve és nem valótlanságot. szvsz.
Ez nem azt jelenti, hogy a negatív élményt nem lehet megírni, csak annyit, h korrekt módon, nem fröcsögve, nem köpködve és nem valótlanságot. szvsz.
Tesco-t sajnos lehet csesztetni sok dolog miatt, ugye a Mastercard-os nyereményekkel is lógnak még sokunknak és a lebonyolító a Tesco-tól várja az e utalványokat, szóval talán kivételesen nem a wonderduck a hunyó.
Viszont! A mostani játékukban nem tudom olvastátok-e a következőt(tegnap fedeztem fel):
2.3. A Szervező által indokolás nélkül kizárásra kerül a Játékból és a sorsolásban való részvételre nem jogosult az a Játékos, akinek vonatkozásában megvalósul az alábbiakban meghatározott feltételek bármelyike:
a) bármilyen fórumon (offline vagy online), vagy a Játékkal kapcsolatos bármely felületen (pl. üzenőfali posztban) a Szervező vagy az általuk forgalmazott termékek tekintetében sértő vagy bántó közlést tesz, vagy ilyen magatartást tanúsít,
Szóval kedves játékosok! Kuss a nevetek akkor is, ha romlott terméket vesztek náluk, különben kizárnak a játékból.
Viszont! A mostani játékukban nem tudom olvastátok-e a következőt(tegnap fedeztem fel):
2.3. A Szervező által indokolás nélkül kizárásra kerül a Játékból és a sorsolásban való részvételre nem jogosult az a Játékos, akinek vonatkozásában megvalósul az alábbiakban meghatározott feltételek bármelyike:
a) bármilyen fórumon (offline vagy online), vagy a Játékkal kapcsolatos bármely felületen (pl. üzenőfali posztban) a Szervező vagy az általuk forgalmazott termékek tekintetében sértő vagy bántó közlést tesz, vagy ilyen magatartást tanúsít,
Szóval kedves játékosok! Kuss a nevetek akkor is, ha romlott terméket vesztek náluk, különben kizárnak a játékból.
pityesz76
Azért én igenis bízom benne, hogy a sok kicsi sokra megy elv alapján ha valamivel / valakivel elégedetlenek a vásárlók, idővel érezni fogja a nagyobb cég is.
TESCO kapcsán: nekem pár hónapja ott lett elegem, hogy egy (amúgy rohadtul túlárazott) "Clubcard-dal olcsóbb" terméknél a kedvezményt nem érvényesítette a rendszer. Ha nem 4 tételt vásárolok, talán észre sem veszem, fel sem tűnik az a 800 Ft differencia. Megoldottuk, az ügyfélszolgálatos csajok segítettek. De innentől fogva nem bízom abban, hogy a több-1000 tételből "véletlenül" nincs pár-10, aminek az ára fixen magas (dacára a feltüntetett Clubcard-os "kedvezményes" árnak).
Mi is csak 1 normál háztartás vagyunk. Oké, a 2 gyerek miatt talán csokiból többet vásárolunk az átlagnál. De ha tudom úgy intézni, biztosan nem a Tesco-ból!
weber: +1
Azért én igenis bízom benne, hogy a sok kicsi sokra megy elv alapján ha valamivel / valakivel elégedetlenek a vásárlók, idővel érezni fogja a nagyobb cég is.
TESCO kapcsán: nekem pár hónapja ott lett elegem, hogy egy (amúgy rohadtul túlárazott) "Clubcard-dal olcsóbb" terméknél a kedvezményt nem érvényesítette a rendszer. Ha nem 4 tételt vásárolok, talán észre sem veszem, fel sem tűnik az a 800 Ft differencia. Megoldottuk, az ügyfélszolgálatos csajok segítettek. De innentől fogva nem bízom abban, hogy a több-1000 tételből "véletlenül" nincs pár-10, aminek az ára fixen magas (dacára a feltüntetett Clubcard-os "kedvezményes" árnak).
Mi is csak 1 normál háztartás vagyunk. Oké, a 2 gyerek miatt talán csokiból többet vásárolunk az átlagnál. De ha tudom úgy intézni, biztosan nem a Tesco-ból!
weber: +1

