Az aldi/lidl/penny játékok 99 %nál soha v ritkán van a játszótér márka..
Bár múltkor a teszkóba is bele futottam..
Tippek nyereményjáték-sz
ervezőknek!
Összes fórum téma
Hozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 1 / 1 oldal |
Mit várunk a makszontól?
*** hozzáállásuk
Nem módosult az ellátás!
(A hozzászólásuk sem?!?)
ALDI Magyar Tej:
-4 üzletet látogattam meg, egyikben sem találtam 2,8%-os UHT tejet.
Nem voltam rest, megkérdezhetem az eladók egyikét. Nem tudott (nem akart, nem jogosult??) válaszolni, hívta az üzletvezetőt. Az üzletvezető azt mondta, hogy hiába rendelnek, nem kapnak. (Eközben a SPAR-ban, ahol nem nyereményakciós, csaknem mindig megtalálható!)
-A játékleírás szerint "bármilyen Magyar Tej márkájú terméke(ke)t"
A kódbeküldés oldalon: Válassz a felsorolásból, és a lista mindösze 15 tételt tartalmaz. Ez az összes?😯
A játékszervezők ezek szerint mégsem figyelik az oldalt, vagy csak a jobbak, vagy "nagyívben tesznek a megjegyzéseinkre"!!
(A hozzászólásuk sem?!?)
ALDI Magyar Tej:
-4 üzletet látogattam meg, egyikben sem találtam 2,8%-os UHT tejet.
Nem voltam rest, megkérdezhetem az eladók egyikét. Nem tudott (nem akart, nem jogosult??) válaszolni, hívta az üzletvezetőt. Az üzletvezető azt mondta, hogy hiába rendelnek, nem kapnak. (Eközben a SPAR-ban, ahol nem nyereményakciós, csaknem mindig megtalálható!)
-A játékleírás szerint "bármilyen Magyar Tej márkájú terméke(ke)t"
A kódbeküldés oldalon: Válassz a felsorolásból, és a lista mindösze 15 tételt tartalmaz. Ez az összes?😯
A játékszervezők ezek szerint mégsem figyelik az oldalt, vagy csak a jobbak, vagy "nagyívben tesznek a megjegyzéseinkre"!!
A görög filozófus ( Iozan Parasztiész ) szerint egy jutalomtárgyakkal [nem olcsó nyereményekkel] megtámogatott promóció célja volna:
a termékből (szélesebb körű akció esetén a márkacsoport különböző gyártmányaiból ) az akció ideje alatt akkora mennyiséget forgalmazzanak, hogy a többletbevétel bőven kiadja(meghaladja) az efféle reklámtevékenység költségeit, illetve az így gerjesztett vásárlással nagy tömeget kaphassanak rá a termékre, csábítsanak el fogyasztókat a konkurenciától.
(Na ez kicsit kacifántos lett. Persze, hiszen nem vagyok egy marketingguru.)
Ezzel szemben: gyakori, hogy a nyereményakciós terméke(ke)t úgy kell vadászni még nagyobb városokban is, mint sarki nyulat hóviharban!! Vagy ha egy márka akciójában csak néhány termékkel lehet nyereményre pályázni, szinte csak azok hiányoznak az üzletek kínálatából, a többi fellelhető!
Miért nem rakják a polcokat rogyásig a promótált termékekkel a nyereményjáték ideje alatt?
a termékből (szélesebb körű akció esetén a márkacsoport különböző gyártmányaiból ) az akció ideje alatt akkora mennyiséget forgalmazzanak, hogy a többletbevétel bőven kiadja(meghaladja) az efféle reklámtevékenység költségeit, illetve az így gerjesztett vásárlással nagy tömeget kaphassanak rá a termékre, csábítsanak el fogyasztókat a konkurenciától.
(Na ez kicsit kacifántos lett. Persze, hiszen nem vagyok egy marketingguru.)
Ezzel szemben: gyakori, hogy a nyereményakciós terméke(ke)t úgy kell vadászni még nagyobb városokban is, mint sarki nyulat hóviharban!! Vagy ha egy márka akciójában csak néhány termékkel lehet nyereményre pályázni, szinte csak azok hiányoznak az üzletek kínálatából, a többi fellelhető!
Miért nem rakják a polcokat rogyásig a promótált termékekkel a nyereményjáték ideje alatt?
Ha már arra vetemednek, hogy a termékcsoportra szervezett nyereményjátékot üzletlánhoz is kapcsolják, akkor legyen rendszeresen elérhető, legyen kirakva polcokon(raklapon!!!!!), ne csak akkor hozzanak raktárból, ha a pályázni kívánó vásárolni kíván abból!
Még az sem ritka, hogy raktárkészlet sincs belőle!
Még az sem ritka, hogy raktárkészlet sincs belőle!
1.
Ha csak nappal vannak nyerő időpontok (napi/heti nyeremények), akkor éjszakai feltöltésnél írja ki a rendszer, hogy "Amennyiben most tölti fel a kódját, nyerő időpontos nyereményt nem nyerhet. Folytatja?"
2.
Felejtsék el, hogy ha filléres napi nyereményt nyersz az kizárjon téged a komolyabb díj megnyeréséből. Ne filléreskedjünk már. Ez elsősorban a Kinderre vonatkozik.
Ha csak nappal vannak nyerő időpontok (napi/heti nyeremények), akkor éjszakai feltöltésnél írja ki a rendszer, hogy "Amennyiben most tölti fel a kódját, nyerő időpontos nyereményt nem nyerhet. Folytatja?"
2.
Felejtsék el, hogy ha filléres napi nyereményt nyersz az kizárjon téged a komolyabb díj megnyeréséből. Ne filléreskedjünk már. Ez elsősorban a Kinderre vonatkozik.
Nem a problémán átlépő/aztmegoldó kivételekkel (unicumokkal) van probléma, hanem a változtatni NEMakaró/szándékozó, rég alkotott szabályokhoz ragaszkodó őskövületekkel (kommersz égetettszesz)!
Unilever már kér nav kódot
a Maxxonék a vásárolt termékkel különböztetik meg...meg sparnál a tranzakciós számmal..
a mizo/pick stb nyugtaszámot is kér.
a Maxxonék a vásárolt termékkel különböztetik meg...meg sparnál a tranzakciós számmal..
a mizo/pick stb nyugtaszámot is kér.
Ha már egyszer olvassák az oldalt, igazán mutathatnának hajlandóságot a nyj.-ok fejlesztésére!
Miért a vásárló, pályázni kívánó ügyeljen arra, hogy ne legyen azonos idejű nyugtája? Nem 1, de akár több személynek?
Ma első blokk: xó:42, öttételes
Második blokk: xó:42 , pedig 6 tételes!
Ha nem FFI a pénztáros, a harmadik sem volna xó:43 !
Mikor lesz már, hogy a dátum mellett nem a vásárlás időpontja, hanem a nyugtaszám, tranzakciós-szám, NAV-kód
[[[valamelyik kettő a háromból !!!]]]
alapján azonosítják a pályázathoz regisztrált nyugtákat?
Sok ezren magasztalnák a fenti ajánlás érdekében intézkedni hajlandókat!! (Szervezők, lebonyolítók, adatbázis-kezelő informatikusok..)
Miért a vásárló, pályázni kívánó ügyeljen arra, hogy ne legyen azonos idejű nyugtája? Nem 1, de akár több személynek?
Ma első blokk: xó:42, öttételes
Második blokk: xó:42 , pedig 6 tételes!
Ha nem FFI a pénztáros, a harmadik sem volna xó:43 !
Mikor lesz már, hogy a dátum mellett nem a vásárlás időpontja, hanem a nyugtaszám, tranzakciós-szám, NAV-kód
[[[valamelyik kettő a háromból !!!]]]
alapján azonosítják a pályázathoz regisztrált nyugtákat?
Sok ezren magasztalnák a fenti ajánlás érdekében intézkedni hajlandókat!! (Szervezők, lebonyolítók, adatbázis-kezelő informatikusok..)