weber, egyetértek.
Lassan már egy 10-es is szinte semmi.
Negatív tapasztalatok
Összes fórum témaHozzászólás témához | Új témakör létrehozása | 1 / 2018 oldal |
Én a Hellel vagyok így az is visszaugrik a kezdő oldalra nem tudom hogy beért -e semmi visszajelzés
Mondjuk a Floránál sem tudom biztosan, hogy elment-e a pályázat, mert csak simán visszaugrik a kezdőlapra, nem ír ki semmit.
Reggel óta nem jó a Chio oldala. Nincs captcha, így nem fogadja el a feltöltést.
Ezeket az 5000 Ft-os (pláne napi 1 db) utalványokat igazán elfelejthetnék már! Ultra gáz.
fozo.gabi
Mint írtam, ideális esetben én is figyelek ezekre a – sajnos, még mindig előforduló – buktatókra, de továbbra sem gondolom, hogy ez csak a játékosok felelőssége, és hogy nem negatív, ha a szervezők ezzel nem foglalkoznak még jelzésre sem.
Mint írtam, ideális esetben én is figyelek ezekre a – sajnos, még mindig előforduló – buktatókra, de továbbra sem gondolom, hogy ez csak a játékosok felelőssége, és hogy nem negatív, ha a szervezők ezzel nem foglalkoznak még jelzésre sem.
pityesz76
Gondoltam, hogy magyaráznom kéne a megjegyzésemet, ezért most pótolom:
Hogyan törli a szervező a megegyező adatpárost tartalmazó Pályázatot, ha eleve nem engedi feltölteni?
Gondoltam, hogy magyaráznom kéne a megjegyzésemet, ezért most pótolom:
Hogyan törli a szervező a megegyező adatpárost tartalmazó Pályázatot, ha eleve nem engedi feltölteni?
herta
Nem hinném, hogy bántó lettem volna.. viszont az hogy azonos adattartalommal elfogadja más e-mail címről eléggé negatív. A játékos éveim alatt nem egyszer "fizettem" tanulópénzt pl a saját figyelmetlenségem vagy más dolgok miatt....
Nem hinném, hogy bántó lettem volna.. viszont az hogy azonos adattartalommal elfogadja más e-mail címről eléggé negatív. A játékos éveim alatt nem egyszer "fizettem" tanulópénzt pl a saját figyelmetlenségem vagy más dolgok miatt....
fozo.gabi
Rengeteget és régóta játszom, általában vásárlás előtt ellenőrzöm, hogy milyen adatokat kérnek a feltöltéskor, de nem vagyok mindig naprakész. A tibis játékra most ott a boltban kerestem rá, így előbb blokkoltattam, és csak itthon tapasztaltam a feltöltésnél, hogy nincs megkülönböztető NAV-kód, vagy nyugtaszám feltöltésére lehetőség. Ilyenkor azt a módszert alkalmazom, hogy a rövidebb blokkot üttetem be először, így utána a hosszabb blokknál nagyobb eséllyel telik el 1 percnél hosszabb idő. Most nem egyedül voltam, nem fárasztottam a partnerem, és fordítva került az áru a szalagra. Ezért is szeretem az önkiszolgáló pénztárakat, ahol van, azt használom, ott kettőnél több blokkot is csinálok esetenként. Ezenkívül azt gondolom, hogy nem a játékosnak kéne ezekre figyelnie, hanem az agyonképzett és túlfizetett marketingeseknek. Erről a fórumról pedig azt hittem, hogy nem egymás csesztetése, hanem figyelmeztetése a cél. Rutinosként nem volt szükség tanulópénzre, másik e-maillel elfogadta a pályázatot. Talán akadnak itt gyakorlatlanabb játékosok, akiknek hasznos lehet az információ. Hasonló esetben más szervező a jelzésre felajánlotta azt a lehetőséget, hogy egy perc eltéréssel adjam meg a vásárlás idejét. Ez volt az első elutasító válasz a nagyjából fél évszázados nyereményjátékos pályafutásom alatt, ezért bátorkodtam negatívként megosztani. Régebben itt már leszoktam róla hasonló rossz tapasztalatok miatt, ezt fogom tenni ezután is: kerülöm a konfliktust.
Rengeteget és régóta játszom, általában vásárlás előtt ellenőrzöm, hogy milyen adatokat kérnek a feltöltéskor, de nem vagyok mindig naprakész. A tibis játékra most ott a boltban kerestem rá, így előbb blokkoltattam, és csak itthon tapasztaltam a feltöltésnél, hogy nincs megkülönböztető NAV-kód, vagy nyugtaszám feltöltésére lehetőség. Ilyenkor azt a módszert alkalmazom, hogy a rövidebb blokkot üttetem be először, így utána a hosszabb blokknál nagyobb eséllyel telik el 1 percnél hosszabb idő. Most nem egyedül voltam, nem fárasztottam a partnerem, és fordítva került az áru a szalagra. Ezért is szeretem az önkiszolgáló pénztárakat, ahol van, azt használom, ott kettőnél több blokkot is csinálok esetenként. Ezenkívül azt gondolom, hogy nem a játékosnak kéne ezekre figyelnie, hanem az agyonképzett és túlfizetett marketingeseknek. Erről a fórumról pedig azt hittem, hogy nem egymás csesztetése, hanem figyelmeztetése a cél. Rutinosként nem volt szükség tanulópénzre, másik e-maillel elfogadta a pályázatot. Talán akadnak itt gyakorlatlanabb játékosok, akiknek hasznos lehet az információ. Hasonló esetben más szervező a jelzésre felajánlotta azt a lehetőséget, hogy egy perc eltéréssel adjam meg a vásárlás idejét. Ez volt az első elutasító válasz a nagyjából fél évszázados nyereményjátékos pályafutásom alatt, ezért bátorkodtam negatívként megosztani. Régebben itt már leszoktam róla hasonló rossz tapasztalatok miatt, ezt fogom tenni ezután is: kerülöm a konfliktust.
herta
Nincs itt semmi ellentmondás.
Valóban beküldhet egy játékos rengeteg pályázatot, hisz minden pénztárgépnél a játék minden percében készülhet egy-egy játékos blokk.
De percen belül ne blokkoltass, sőt, légy résen, hogy aki előtted v. utánad fizet, az se fizessen a játéknak megfelelő blokkot egy percen belül.
Ennek a kivédésére kérnek már a legtöbb játéknál még egy plusz adatot: pl. NAV kódot, vagy nyugtaszámot.
Nincs itt semmi ellentmondás.
Valóban beküldhet egy játékos rengeteg pályázatot, hisz minden pénztárgépnél a játék minden percében készülhet egy-egy játékos blokk.
De percen belül ne blokkoltass, sőt, légy résen, hogy aki előtted v. utánad fizet, az se fizessen a játéknak megfelelő blokkot egy percen belül.
Ennek a kivédésére kérnek már a legtöbb játéknál még egy plusz adatot: pl. NAV kódot, vagy nyugtaszámot.
ír neked , hogy 1 percen túl kell lennie a blokknak s erre írod , tudja fokozni, hogy 1 percen túl legyen a blokk
van bAJ 


herta, nem értem, ogy mi ezen a negativ... mármint azt értem, hogy azonos percben blokkoltattál két pályázatot, de ha látod a kódfeltöltő felületen, hogy AP szám és dátum óra percen kivül nem kér más azonositó adatot ( mint pl nyugtaszám vagy NAV kód), akkor egyértelmű, hogy a játékosnak kell figyelnie ilyen apróságra, hogy nem blokkoltatjuk a pályázatunkat azonos percben. Ez alap, de ha még kezdő vagy játékok terén, akkor a második pályázatod legyen tanulópénz ...
aldi-tibi
A Bonbonetti még tudja fokozni. Azonos percben küldött pélyázatot nem enged feltölteni, ha megpróbálod, kiírja: "ez az ap kód és vásárlás időpont már létezik!" Viszont a játékszabályzat szerint:
„Egy Játékos a Játék időtartama alatt korlátlan számú Pályázat beküldésére jogosult. Amennyiben a Pályázat már egy korábbi beküldéshez tartozó e-mail cím, AP kód, vásárlási dátum adatpárost tartalmaz, úgy a Szervező az első beküldött Pályázatot regisztrálja, a megegyező adatpárost tartalmazó Pályázatot törli és a Játék során nem veszi figyelembe."
A Bonbonetti még tudja fokozni. Azonos percben küldött pélyázatot nem enged feltölteni, ha megpróbálod, kiírja: "ez az ap kód és vásárlás időpont már létezik!" Viszont a játékszabályzat szerint:
„Egy Játékos a Játék időtartama alatt korlátlan számú Pályázat beküldésére jogosult. Amennyiben a Pályázat már egy korábbi beküldéshez tartozó e-mail cím, AP kód, vásárlási dátum adatpárost tartalmaz, úgy a Szervező az első beküldött Pályázatot regisztrálja, a megegyező adatpárost tartalmazó Pályázatot törli és a Játék során nem veszi figyelembe."
aldi-tibi
„Kedves Játékosunk,
a játékszabályzatnak megfelelően minden esetben különböző vásárlási
időponttal (dátum, óra megegyezhet, a percnek különböznie kell) lehet
csak beküldeni érvényes pályázatot.
Üdvözlettel,
A szervezők"
(Bonbonetti)
...és egy érdekesség a játékszabályzatból:
„A Játékos csak abban az esetben vehet részt a Játékban, ha a 2.1.1. pontban megjelölt legalább 1 db a promócióban részt vevő Tibi Terméket egy időben és egy helyen, egy vásárlás alkalmával vásárolta, vagyis a megvásárolt Termékek ugyanazon a Blokkon szerepelnek."
„Kedves Játékosunk,
a játékszabályzatnak megfelelően minden esetben különböző vásárlási
időponttal (dátum, óra megegyezhet, a percnek különböznie kell) lehet
csak beküldeni érvényes pályázatot.
Üdvözlettel,
A szervezők"
(Bonbonetti)
...és egy érdekesség a játékszabályzatból:
„A Játékos csak abban az esetben vehet részt a Játékban, ha a 2.1.1. pontban megjelölt legalább 1 db a promócióban részt vevő Tibi Terméket egy időben és egy helyen, egy vásárlás alkalmával vásárolta, vagyis a megvásárolt Termékek ugyanazon a Blokkon szerepelnek."
Nekünk 4 böl 3 egyből sikerült 1 nel a számlaszám újra kérte és
Utána nem volt baj
Everydayme.hu kegyetlen figyeli a xsütiket és a előzményeket..
Utána nem volt baj
Everydayme.hu kegyetlen figyeli a xsütiket és a előzményeket..
Csak nálad.
Nálam semmi sem változott.
Nálam semmi sem változott.
Részletesen kifejtettem, hogy egy ilyen nagy cég nem engedhet meg magának ilyen programozói hibákat. Ez a számlaszám gond, már korábbi játéknál is felbukkant, de 1.000.-Ft-ért nem bosszantottam magam. Most 7 ezerről szólt a játékom, és ha ez nem jön vissza, akkor ez a játékos vásárlók megtévesztése!
Nem a játék miatt vásároltam, csak próbáltam összekötni a kellemest a hasznossal. De utálom,amikor ilyen primitív hibákkal szembesülök!
Kérdés, hogy javították-e a rendszerüket, vagy a dörgedelmeim miatt próbálták az én regimet javítani?
Nem a játék miatt vásároltam, csak próbáltam összekötni a kellemest a hasznossal. De utálom,amikor ilyen primitív hibákkal szembesülök!
Kérdés, hogy javították-e a rendszerüket, vagy a dörgedelmeim miatt próbálták az én regimet javítani?
marcsi8
Én ugyanígy, még reakciót sem kapok.....
Én ugyanígy, még reakciót sem kapok.....
tikamar! Többször is írtam már nekik, mindig azt a választ kaptam, hogy továbbitották a leveleket, és kivizsgálják de válasz soha nem jött.Én is kipróbáltam de nekem ugyan úgy azt írta ki , hogy ez a számlaszám már használva volt. Ez igaz de egy másik játékba nem mos.Te szerencsés vagy hogy sikerült
tikamar! Többször is írtam már nekik, mindig azt a választ kaptam, hogy továbbitották a leveleket, és kivizsgálják de válasz soha nem jött.Én is kipróbáltam de nekem ugyan úgy azt írta ki , hogy ez a számlaszám már használva volt. Ez igaz de egy másik játékba nem mos.Te szerencsés vagy hogy sikerült